دوشنبه 11 دی 1391 | 18:21
‫آزمایش موفقیت‌آمیز سلاح‌های جدید یگان‌های ارتش و سپاه در رزمایش‌های اخیر
‫آزمایش موفقیت‌آمیز سلاح‌های جدید یگان‌های ارتش و سپاه در رزمایش‌های اخیر

پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "رئیس سازمان بسیج مستضعفین رزمایش‌های ولایت 91 و پیامبر اعظم7 را رزمایش‌هایی اقتدارآمیز خواند و گفت: به برادران خود در ارتش و سپاه پاسداران تبریک می‌گوییم که نمایی از توانمندی نیروهای مسلح ایران را در رزمایش‌های خود به جهانیان نشان دادند.

سردار "محمدرضا نقدی" با اشاره به برگزاری رزمایش‌های موفق "الی بیت المقدس" در 24 استان اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری، این رزمایش‌ها در ديگر استان‌ها نيز انجام می‌شود و این رزمایش‌ها بسیار موفقیت‌آمیزتر از اهداف پیش‌بینی شده برگزار شدند.
سردار نقدی همچنین رزمایش‌های "ولایت 91" و "پیامبر اعظم7" را رزمایش‌هایی موفقیت‌آمیز خواند و گفت: به برادران خود در نیروی دریایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه پاسداران تبریک می‌گوییم که در رزمایش‌های اقتدارآمیز خود تمامی سلاح‌های جدید تحویل شده به یگان‌های خود را بدون خطا آزمایش کرده و نمایی از توانمندی نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان دادند.
گفتنی است سپاه پاسداران از 12 تیرماه سال‌جاری به مدت سه روز در نيمه شرقي کشور، هفتمین رزمایش موشکی خود را با عنوان "پیامبر اعظم 7" برگزار کرد. همچنين رزمایش تخصصي ولایت91 نيز از روز هشتم دی‌ماه سال‌جاری به مدت 6 روز در گستره آب‌هاي نيلگون خليج فارس تا مدار 18 درجه در اقيانوس هند، توسط نيروي دريايي ارتش برگزار شد.
انتهای خبر/

سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.