سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 | 13:56
امروز كارگري خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است/هر كارگر ايراني يك بسيجي خط شكن ميدان نبرد
امروز كارگري خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است/هر كارگر ايراني يك بسيجي خط شكن ميدان نبرد

 

سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين به مناسبت هفته كارگر پيامي صادر كردند كه در همايش "بزرگداشت روز بسيج كارگري و تجليل از ۱۴هزار شهيد والا مقام قشر كارگر" قرائت شد.



متن اين پيام به شرح ذيل است:

كارگري ارزش الهي است كه انبياء و اولياء بزرگ خدا به آن مباهات كرده اند و امام راحل بزرگوارمان فرمودند خدا مبدأ كار و كارگري است و اميرالمومنين (عليه السلام) خودش يك كارگر بوده است.

اهميت كار و كارگري را نه تنها از اين بيانات پيشوايان دين مي توان دريافت، بلكه همگان مي دانند كه رشد و پويايي هر جامعه و پيشرفت و تعالي، مرهون ارج گذاشتن به اين ارزش والاست و كم توجهي به اين ارزش، عقب گرد و شكست را به دنبال دارد.

هر ملتي كه بخواهد سرافراز و عزتمند زندگي كند و شرافت و كرامت خود را پاس بدارد، بايد از تنبلي و وادادگي بپرهيزد و كار و تلاش خستگي ناپذير را سرلوحه كار ارزش هاي اجتماعي خود قرار دهد و در اين روزگاران كه دشمن شكست خورده در ميدان نبرد نظامي و ناكام در مبارزه سياسي و موازنه امنيتي، جنگ اقتصادي را به ملت ما تحميل كرده است، اهميت كار و كارگري مضاعف گرديده است.

چرا كه كار و تلاش نه تنها چون هميشه ابزاري براي تامين معاش و پيش برد امور زندگي است بلكه امروز كارگري خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است و هر كارگر ايراني يك بسيجي خط شكن ميدان نبرد است.

اينك كه دشمن كافر و جنايتكار ملت قهرمان ايران با هزار وسيله چون ترويج مواد مخدر و فساد اخلاقي با شبكه هاي فاسد ماهواره اي و اينترنتي و با لطايف الحيل مصرف زدگي و سبك زندگي غربي، مصرف كالاي خارجي و بي اعتنايي به توليد داخل، راحت طلبي و بي انگيزگي و تنبلي را در ميان ما رواج دهد؛ پدر دلسوز امت اسلام امام خامنه اي عزيز، ما را به تلاش و كار خستگي نا پذير با عزم ملي و مديريت جهادي در عرصه اقتصاد و فرهنگ فرا مي خواند. پس بايد دست به دست هم دهيم با پرهيز از اسراف و اصلاح الگوي مصرف، با ارتقاء كيفيت توليد و پايبندي به مصرف كالاي داخلي با كار كردن و پرهيز از تن آسايي و با ارج گذاشتن به مقام رفيع كارگران و احترام به شخصيت ارزشمند آنان، در اين جهاد بزرگ سهيم باشيم و دشمن را در جنگ تحميلي اقتصادي همچون جنگ تحميلي 8 ساله شكست دهيم، كه اين شدني است.

جا دارد مجموعه نوراني بسيج كارگري كه مفتخر به پرچمداري كارگر مخلص شهيد سردار عبدالحسين برونسي و هزاران شهيد كارگري و پايگاه ها و دفاتر خود را مركز سامان دهي نيروهاي پر تلاش و متعهد كارخانه ها و مراكز صنعتي كشور قرا دهد و با پيشتازي در ارتقاء بهره وري و تحكيم روابط اسلامي وانقلابي، مبتني بر روابط كارگران و مديران، توليد ملي را تعالي بخشند و يكبار ديگر نشان دهند كه چون ياران شهيدشان با پيروي محض از ولايت، دشمنان پليد به سركردگي امريكا و صهيونيسم بين الملل را خوار و ذليل و ملت بي نظير ايران را سربلند تر از هميشه خواهد ساخت.

با افتخار و از سوي تمامي اقشار بسيج، نهم ارديبهشت ماه روز بسيج كارگري را به تمامي كارگران غيرتمند كشور و خانواده هاي مكرم آنان تبريك عرض مي نمايم و با گرامي داشت ياد كارگران شهيد محمود باغياني، عليرضا باغياني و محمد حسين باغياني، توفيق همه كارگران بسيجي را در تحقق اقتصاد مقاومتي از خداوند متعال خواهانم.

والســلام عليكــم و رحمـت الله
خادم بسيجيان، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.