سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 | 07:29
با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در مدرسه فیضیه صورت گرفت؛
خشم حوزویان از آل سعود/ ابراز همدردی حوزه علمیه قم با مردم یمن
علما، اساتید، فضلا و شخصیت های حوزوی با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در مدرسه فیضیه قم، جنایات وحشیانه آل سعود و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن را محکوم کردند.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه قم پیش از ظهر دیروز در پی جنایات وحشیانه آل سعود و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن، تجمعی اعتراض آمیز بزرگی را در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار کردند.

 

علما، اساتید، فضلا و شخصیت های حوزوی در این تجمع اعتراض آمیزدر مدرسه فیضیه قم، جنایات وحشیانه آل سعود و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن را محکوم کردند و همدردی خود را با یمنی ها اعلام کردند.

 

 آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در این تجمع سخنرانی کرد و جنایات آل سعود را محکوم کرد.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به جنایات عربستان در کشورهای اسلامی تصریح کرد: حکومت آل سعود از روز نخست با کشتار و جنایت عجین بوده است چنان که در جریان حمله به کربلا، جوی خون راه انداختند و در طول حکومت سیاه و ننگین شان، لبه تیز شمشیرشان نسبت به اسلام ناب محمدی بوده است.

 

وی افزود: فجایع یمن دو جنایتکار دارد که جنایتکار مباشر آن دولت انگلیسی عربستان سعودی است که نص تاریخ و خاطرات «مستر همفر انگلیسی» گویای آن می‌باشد و دولت و مکتب آن ساخته و  پرداخته انگلیسی‌ها است و جنایتکار دوم آن حامیان و همراهان آنها هستند.

 

بر اساس این گزارش طلاب، اساتید و فضلای شرکت کننده در این تجمع اعتراض خود را با سر دادن شعار «مرگ بر آل سعود»، «سعودی بی‌حیا عامل استکبار است» و «جنبش انصارالله، جنبش حزب الله است» نشان دادند.

 

گفتنی است، آیت الله مرتضی مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه، آیت الله سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع)، شماری از اعضای جامعه مدرسین، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مدیران مراکز و نهادهای حوزوی، اساتید، فضلا، مسؤولان استانی و برخی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در تجمع مذکور حاضر بودند.

 

 

 

منبع : رسا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.