شنبه 24 خرداد 1393 | 12:20
احیای نام شهدا، جهاد فی سبیل الله است
 احیای نام شهدا، جهاد فی سبیل الله است

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از سپاه نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از ستاد کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان با بیان اینکه کنگره شهدا در سال‌های آینده، توسط مردم و نسل‌های بعد بازبینی می‌شود، اظهار کرد: بر این اساس ضروری است تا آحاد مردم و مسئولان نسبت به برگزاری با شکوه این کنگره اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه این بزرگداشت‌ها برای شهدا زمینه انتقال ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب است، افزود: باید زمینه آشنائی نسل‌های بعدی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا به منظور ترویج ارزش‌های والای انقلاب و روحیه ایثار در جامعه بیان کرد: احیای نام شهدا، جهاد فی سبیل الله(در راه خدا) است.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به اینکه مؤمنان در هنگام حضور در محضر خداوند، به داشته‌های خود افتخار می‌کنند، وجود شهدا را یکی از افتخارات هر جامعه‌ای عنوان کرد.
وی افزود: در این راستا مردم استان سمنان با تقدیم 3000 شهید جایگاهی والا در نزد خداوند خواهند داشت.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت جمع‌آوری آثار شهدا در استان سمنان تصریح کرد: بدون تردید جمع آوری و حفظ آثار برجای مانده از شهدای این استان می‌تواند به‌عنوان یک گنجینه گران‌بها و سندی ماندگار از رشادت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان رشید این خطه از میهن اسلامی در معرض دید عموم قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: لازم است تا مردم و مسئولان نهایت همت و تلاش خود را در جهت جمع آوری و ماندگاری و نیز معرفی آن به آیندگان انجام دهند.
وی با اشاره به اهمیت حضور و یاری مردم برای برگزاری کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان، از مردم این استان دعوت کرد تا ضمن حضور در ستاد کنگره و آشنائی با فعالیت‌های آن، در روزهای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان نیز حضوری چشم‌گیر داشته باشند.
گفتنی است استان سمنان با تقدیم سه هزار شهید گلگون کفن به میهن اسلامی، رتبه سوم کشور را به نسبت جمعیت از این حیث بین استان‌های کشور دارد.

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.