سه شنبه 14 مرداد 1393 | 08:55
حمایت همه‌جانبه سپاه از مقاومت فلسطین/ برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آماده‌ایم
حمایت همه‌جانبه سپاه از مقاومت فلسطین/ برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آماده‌ایم

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر پاسدار "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه جلسه قرارگاه حضرت نبی اکرم(ص) پیرامون حوادث غزه و ایستادگی مقاومت اسلامی فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نبرد غزه نشان داد قدرت مقاومت، پایان‌ناپذیر و درونی شده و همچنان در حال توسعه است؛ پرتاب پرحجم موشک‌ها، ناکام‌سازی عملیات زمینی دشمن و افزایش آستانه تحمل فلسطینی‌ها؛ این تصاعد قدرت را تایید می‌کند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه "تا به امروز هر نمایش قدرتی در فلسطین که موجب ظهور و بروز شکست صهیونیست‌ها شده است، ریشه در حمایت‌های انقلاب اسلامی دارد"، تصریح کرد: ما آمادگی داریم در ابعاد مختلف از مقاومت فلسطین حمایت کنیم.

وی افزود: ما برای دفاع از مسلمانان؛ شیعه و سنی نمی‌شناسیم و میدان وفاداری و فداکاری ما همه جهان اسلام و مظلومین عالم است.

فرمانده کل سپاه حوادث و فجایع غزه و عراق را محصول همزمان سیاست‌های آمریکا و صهیونیست‌ها دانست و تاکید کرد: سرانجام رژیم صهیونیستی در اثر اتحاد شیعه و سنی به‌زودی فرو خواهد پاشید و ما برای آن روز آماده ایم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.