شنبه 29 شهریور 1393 | 13:43
عشاير ايران پيشقراولان آزادي قدس/ نشست فرانسه، شوراي رهبري داعش بود
عشاير ايران پيشقراولان آزادي قدس/ نشست فرانسه، شوراي رهبري داعش بود

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در رزمايش الي بيت المقدس عشاير بسيج كشور كه در كرمانشاه برگزار شد گفت: شهيدان والا مقام خون خود را نثار كردند تا اسلام جان گرفت و عزت، كرامت و عظمت به امت اسلام بازگردد. شهداي بزرگ عشاير كشور نيز با شهادت خود افتخار و مجد را به ارمغان آوردند.

 سردار نقدي ايستادگي ها و فداكاري هاي عشاير قهرمان را در طول دفاع مقدس يادآور شد و افزود: عشاير قهرمان صحنه هاي جاودانه اي را از خود در تمامي مناطق دفاع مقدس در يادها به ثبت رساندند؛ گوشه گوشه اين مناطق به رشادت عشاير گواهي مي دهند، كه با تفنگ هاي عشايري و شكاري و حتي با چوب و سنگ از ايران اسلامي دفاع كردند.

 

 وي با اشاره به ايثارگري هاي اقوام مختلف عشاير در طول دفاع مقدس تصريح كرد: هفته گذشته در پي ايستادگي هاي عشاير سيستان و بلوچستان، آخرين شهيد آنها شهيد يار محمد درزاده در پاسگاه مرزي سراوان در دفاع جانانه از مرزهاي كشور، توسط تروريست هاي ملعون به شهادت رسيد.

 

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج حماسه وحدت و يكپارچگي عشاير را بزرگتر از حماسه جنگ و دلاوري هاي ميدان رزم دانسته و تأكيد كرد: امروز دو عنصر ايمان و استقامت و وحدت و يكدلي ملت ايران براي همه دنيا الگو شده است و امواج بيداري را برانگيخته و ملت ها را به ميدان نبرد با ظلم و ستم آورده است.

 

وي شكست ذليلانه صهيونيست ها در مقابل مردم مظلوم غزه و فلسطين را يادآور شده و بيان كرد: اين شكست خفت بار صهيونيست ها نشان داد كه رژيم اسرائيل از خانه عنكبوت هم سست تر است و اين پيروزي ها ثمره تكرار درس هاي استقامت و وحدت عشاير و رزمندگان ايران اسلامي است.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين به تجاوزات و پيشروي هاي زياده طلبانه صهيونيست ها در طول سال هاي گذشته اشاره نموده و خاطر نشان كرد: آنچه كه باعث شد ارتش مجهز و چهارمين قدرت نظامي دنيا با حقارت متحمل شكست شود، ايمان و وحدتي بود كه رزمندگان و مجاهدان و عشاير ايران به دنيا نشان دادند.

 

وي با اشاره به سخن امام بزرگوار كه جنگ ما فتح فلسطين را به دنبال خواهد داشت تصريح كرد: امروز شاهديم كه اين وعده امام از هميشه نزديك تر شده و ملت ايران براي آزادي قدس مصمم است.

 

سردار نقدي با بيان اينكه عشاير غيرتمند ايران قتل عام و حمله به كودكان، زنان و مردم بي دفاع و مظلوم را تحمل نمي كنند ابراز داشت: عشاير غيور ايران غيرت و ايستادگي را از كربلا آموخته اند و تا زماني كه از رژيم كودك كش اسرائيل انتقام نگيرند ساكت نخواهند شد؛ عشاير ايران پيشقراولان سپاه آزادي قدس خواهند بود.

 

وي حضور عشاير از تمامي نقاط كشور را تمريني براي گردهمايي مجدد سپاه آزادي قدس دانسته و تأكيد كرد: اين رزمايش الگويي موفق براي اجراي عمليات حقيقي براي آزادي قدس از چنگال رژيم صهيونيستي و استكبار خواهد بود.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه امروز دشمن از همين اراده ايمان و وحدت مسلمانان وحشت كرده است اظهار داشت: آمريكا با راه اندازي گروه هاي تروريستي و شبكه هاي ماهواره اي تفرقه افكن تلاش مي كند ميان اقوام مختلف ملت ايران و بين فرق و مذاهب امت اسلام شكاف بياندازد و اين از وحشتي است كه از اين وحدت دارند.

 

وي تصميم ملت ايران براي حفظ ايمان، استقامت و وحدت را تا رسيدن به هدف نهايي يادآور شد و افزود: امروز اگر امواج بيداري در سراسر كشورهاي اسلامي و حتي غير اسلامي آغاز شده، همه و همه به ملت ايران اميد و تكيه دارند كه با حفظ ايمان و وحدت و استقامت در مسير خود پايدار است.

 

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج بيداري و آگاهي ملت ها نسبت به توطئه هاي دشمن را ضروري خوانده و خاطر نشان كرد: امروز با هدايت و حمايت استكباري آمريكا گروه هايي بنام يك مذهب و قوم عليه مذهب و قوم ديگر جنايت و توهين مي كنند تا تفرقه افكني و و حدت شكني نمايند.

 

وي برملا شدن توطئه آمريكا توسط امام خامنه اي و تحقير استكبار را يادآور شده و افزود: امروز آمريكا خود گروه هاي تروريستي را راه اندازي مي كند و ژست مقابله با آنها را مي گيرد. نشست فرانسه، شوراي رهبري داعش بود حتي همين امروز هم تروريست ها به خواست و با برنامه اين شورا عمل مي كنند تا زمينه تجاوز و حضور نظامي را براي استكبار در منطقه فراهم نمايند.

 

وي در پايان سخنان خود تصريح كرد: عشاير نشان دادند كه با تعدد و تنوع اقوام، مذاهب، آداب و سنن مختلف مي توان با هم دوست و برادر و يكدل بود و اين الگويي بزرگ براي همه امت اسلام و ملت هاي جهان است كه دين مبين اسلام مي تواند يك زندگي سعادتمند را به ارمغان آورد.

 

 

 

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.