پنجشنبه 10 مهر 1393 | 08:29
داعش فرامین آمریکا را اجرا می‌کند/ دولتمردان انگلیسی خبیث و جنایتکارند
داعش فرامین آمریکا را اجرا می‌کند/ دولتمردان انگلیسی خبیث و جنایتکارند

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم ترحیم همسر نماینده ولی فقیه در سپاه درباره تحولات منطقه، گفت: ائتلاف علیه داعش و حمله به سوریه توسط نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا، چهار هدف را دنبال می‌کند که عبارتنداز ایجاد اختلاف بین امت اسلامی، نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام، جمع کردن نیروها علیه داعش زیر پرچم دروغین و موجه نشان دادن دخالت ابرقدرت‌ها در منطقه اسلامی.

وی همچنین در خصوص تجهیز کرانه باختری رود اردن، عنوان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند باید برای تسلیح مردم کرانه باختری اقدام کنیم تا هرچه زودتر رژیم جعلی صهیونیستی نابود شود. به همین خاطر تجهیز مردم کرانه باختری در حال پیگیری است و همه چیز به موقع در ارتباط با ارسال سلاح و مسلح کردن مردم این منطقه انجام می‌شود.

سردار نقدی در ارتباط با سخنان نخست وزیر انگلیس در سازمان ملل نیز بیان داشت: پاسخی که رئیس جمهور ما به اهانت نخست وزیر انگلیس داد نشان از تواضع ما بود، زیرا آنها شخصیتی خبیث و جنایتکار دارند و از حکومتی نامشروع و ظالم برخوردارند. در واقع این عمل آنها نشان داد باید با زبان زور با آنها صحبت کرد.

منبع : دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.