دوشنبه 21 مهر 1393 | 14:17
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر آل سعود چنين جنايتي را عليه آيت الله شيخ نمر مرتكب شود، اين اقدام بدون پاسخ نمانده و مسلمانان طبق آيه "و من يقتل مومنا متعمّدا فجزاؤه جهنّم خالدا"، همين دنيا را براي آنها جهنم مي كنند.
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر آل سعود چنين جنايتي را عليه آيت الله شيخ نمر مرتكب شود، اين اقدام بدون پاسخ نمانده و مسلمانان طبق آيه "و من يقتل مومنا متعمّدا فجزاؤه جهنّم خالدا"، همين دنيا را براي آنها جهنم مي كنند.

سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در چهارمين يادواره شهداي باغ فيض و پنج شهيد گمنام كه با حضور پرشور خانواده هاي شهدا و مردم و مسئولين محلي در آستان امامزادگان سيد جعفر و حميده خاتون و گلزار شهداي باغ فيض برگزار شد سخنراني نمود.


سردار نقدي با بيان اينكه در حقيقت همه ي شهدا گمنام هستند اظهار داشت: چه كسي قدر و منزلت و جايگاه واقعي انسان هايي را مي شناسد كه در دوران سختي و محاصره با كمترين امكانات، "توانستن" را به بشريت آموختند.


وي با بيان اينكه چه كسي مي تواند حال و هواي پدران و مادران شهدا را توصيف كند، ابراز داشت: هنرنمايي هنرمندان در اين يادواره ها براي بيان وصف حالي از شهدا به نسل امروز است، حال آنكه آنها نيز از ناتواني خود براي اداي حتي حق يك لحظه از ايثار شهدا مي گويند.


رييس سازمان بسيج مستضعفين ايستادگي شهدا را براي حفظ اسلام و راه ولايت بدون بهانه ي كمبودها يادآور شده و افزود: بيان احساس و عاطفه نسبت به شهيدان بزرگترين خيراتي است كه براي ما مي ماند، اما مهمتر از آن پيام و سخن امروز شهداست كه بايد به آن توجه شود.


وي اولين پيام شهدا را مقاومت و ايستادگي دانسته و تصريح كرد: ملت ايران در گذشته دانش، ثروت، سازماندهي، نفوذ بين المللي و... را مانند امروز نداشت ولي با كمترين امكانات و در سخت ترين شرايط در مقابل دوابرقدرت شرق و غرب ايستادگي نموده و پيروز شد.


جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با اشاره به سخن امام خامنه اي كه در دفاع مقدس نه تنها آمريكا و شوروي در مقابل ايران بودند بلكه ايران با دو پيمان بزرگ نظامي شرق و غرب يعني ورشو و ناتو مي جنگيد، تاكيد كرد: نبايد با يزيد زمان بيعت شود و از بركات و قدرت هايي كه به بركت ايثار شهدا در تمامي عرصه ها به ملت ايران رسيده كوتاه آمد و سازش كرد.


وي با تاكيد بر اينكه جنگ با استكبار حتي براي يك لحظه هم پايان نيافته و امروز هم ادامه دارد خاطرنشان كرد: دشمنان كه در عرصه نظامي از جمهوري اسلامي و جبهه مقاومت شكست خورده اند امروز نه تنها از طريق ترور و عمليات خرابكارانه بلكه با تهاجم گسترده فرهنگي بصورت شبانه روزي عليه ملت ايران دشمني مي كنند.


سردار نقدي هدف دشمن در جنگ نرم امروز را تخريب پايه هاي مقاومت و پيروزي انقلاب اسلامي دانسته و بيان كرد: ملت ايران در مولفه هاي مادي همچون سلاح از دشمن بالاتر نيست ولي با ايمان و وحدت توانسته استكبار را به زانو درآورد.


وي نبرد خاموش دشمن را به وسيله شبكه هاي ماهواره اي و رسانه هاي فاسد عليه ايمان و اعتقادات ملت ايران يادآور شده و افزود: دشمن پس از اينكه از راه مواد مخدر، مشروبات الكلي، خانه هاي فساد، روزنامه هاي فاسد و... عليه ملت ايران به موفقيت چنداني دست پيدا نكرد با ابزار رسانه هاي فاسد به تخريب اعتقادات ملت مي پردازد.


رييس سازمان بسيج مستضعفين تفرقه افكني ميان مسلمانان را يكي ديگر از اهداف مهم رسانه هاي فاسد دشمن و شبكه هاي ماهواره اي خوانده و تاكيد كرد: 93 شبكه ماهواره اي كه 26 شبكه ي آن فارسي زبان است در زمينه ايجاد اختلاف و تفرقه افكني بين مسلمانان فعاليت مي كنند؛ گروهي به نام شيعه و گروهي به نام اهل تسنن به فحاشي و توهين عليه مقدسات ديگري مي پردازد و حال آنكه محل اسقرار و دفتر هيچ كدام در يك كشور شيعه يا سني نيست بلكه دفاتر آنها در لندن قرار دارد.


وي تعبير امام خامنه اي را كه انگليس خبيث از ديرباز براي تفرقه افكني بين مسلمانان تلاش مي كند يادآور شده و افزود: رژيم منحوس آل سعود كه به دست انگليس تشكيل شده است، از آغاز تا كنون چيزي جز خباثت و خيانت به امت اسلام نكرده است. اگر حمايت هاي بي دريغ آل سعود نبود، رژيم صهيونيستي چند دهه قبل از بين رفته بود.


جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج به حكم اعدام آيت الله شيخ نمر از سوي رژيم منحوس آل سعود اشاره نموده و تصريح كرد: اين حكم از سوي اهل سنت براي يك عالم شيعه نيست، بلكه حكم يك رژيم كافر و منحوس است.


وي با اشاره به آيه "وَمَن يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا"* خاطرنشان كرد: اگر چنين جنايتي را آل سعود مرتكب شود اين اقدام بدون پاسخ نمانده و طبق آيه قرآن كريم، مسلمانان همين دنيا را براي آنها جهنم مي كنند و بايد توجه كرد اين مسئله ي بين شيعه و سني نيست بلكه مسئله ي اسلام و كفر است.


سردار نقدي بمبگذاري ها عليه زائران اهل بيت به نام اهل تسنن را توطئه صهيونيستي خوانده و اظهار داشت: هيچ مرجع شيعي و هيچ مفتي سني تاكنون حكم كافر بودن ديگري را نداده است و اين بمبگذاري ها توسط صهيونيست ها طراحي و هدايت مي شود.


وي طرد شبكه هاي فاسد ماهواره اي و نفي تفرقه افكني استكبار را تنها راه حفظ ايمان و وحدت دانسته و گفت: تنها روزي از شر اين دشمنان خلاص مي شويم كه پايگاه هاي امريكا در منطقه برچيده شود و مهمترين آن يعني رژيم صهيونيستي از بين برود.


رييس سازمان بسيج مستضعفين در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: ولايت فقيه نماد وحدت و ايمان مي باشد كه پيروي محض از آن عامل اصلي موفقيت و پيروزي است.


* سوره نساء آيه 93   

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.