سه شنبه 9 دی 1393 | 10:25
دولت انگلیس در فتنه ۸۸ با کاندیداهای فتنه‌گر در رفت و آمد بود
دولت انگلیس در فتنه ۸۸ با کاندیداهای فتنه‌گر در رفت و آمد بود

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش علمی "بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه سال 88" که در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، ضمن تبریک سالروز حماسه 9 دی این روز را روز بیداری و کم نظیر در تاریخ انقلاب دانست و گفت: این روز شعار نیست، البته شعار مبتنی بر شعور خوب است، اما در 9 دی باید به عمق بصیرت پرداخت

وی افزود: یک واقعیت مهم وجود دارد که انگلیسی‌ها کینه عمیقی از اسلام و کینه عمیق‌تر به مسلمانان ایرانی دارند.

سردار نقدی با اشاره به نقش ایران در فروپاشی توطئه‌های استعماری انگلیس، گفت: ملت ایران در مراحل مختلف به فتوای مراجع با چماق توپ و تانک‌های انگلیس را فتح می‌کردند و انگلیسی‌ها از این اقدام غافلگیر می‌شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب نیز ضربه غافلگیرکننده‌ای به انگلیسی‌ها وارد شد و این رژیم انواع توطئه‌ها از بعد از انقلاب را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت.

وی در ادامه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی قبل از آمریکا، انگلیسی‌ها با ایران قطع رابطه کردند و سفارت ایران را توسط مزدوران خود مورد حمله قرار دادند و دیپلمات‌های ما را کشتند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی نیز اصلی‌ترین حامی تسلیحاتی سیاسی و اطلاعاتی صدام، رژیم منحوس سلطنتی انگلیس بود، گفت: حتی اقدامات مقدماتی برای مسلح کردن هسته‌ای عراق را انگلیس انجام داد و امروز هم دست آمریکایی‌ها را در منطقه انگلیس گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز انگلیس خانواده‌های جاسوسی تربیت می‌کند و اصولا اهل جنگ‌های روبرو نیستند و دست به کارهای جاسوسی می‌زنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه انگلیسی‌ها حتی برای سه دور انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آدم اطراف گزینه‌های مدنظر خود گماشتند، اظهار داشت: رژیم انگلیس در فتنه 88 هر چه در چنته داشت رو کرد و حتی فرمانده میدان خود در تهران را تغییر دادند و نماینده تازه نفسی فرستادند و هفته‌ای 2 بار تشکیل جلسه می‌دادند و حتی با کاندیداهای فتنه‌گر رفت و آمد داشتند.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 روشنفکران مزدور اتاق‌فکر تشکیل دادند و جالب است که بدانیم میدان‌دار و گردانندگان بی‌بی‌سی فارسی از اطرافیان و مقاله‌نویسان رئیس‌جمهور اسبق کشورمان بوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حدود 55 خبرنگار انگلیسی در آن ایام به تهران آمدند و آقازاده‌هایی نیز به لندن رفت و آمد می‌کردند، گفت: بدون شک سران فتنه از کودتاگران نوژه پلیدتر هستند. حداقل آنها شهامت داشتند و می‌گفتند ما وفادار به شاه هستیم، اما سران فتنه این شهامت را هم ندارند.

سردار نقدی اظهار داشت: آن آقای ناجوانمرد که از سران فتنه است با پادشاه عربستانی که امام فرمود از صدام بگذریم از او نمی‌گذریم دیدار می‌کند و عهد و پبمان انتخاباتی می‌گذارد و بنا به اظهارنطر خودش در مجمعی که رئیس آن است اعتراف می‌کند که پول اتتخابات را از شاه بحرین می‌گیرد و قرارهایش را با شاه عربستان می‌گذارد، اما در ادامه با منصوبان امام(ره) عکس می‌گیرد و مدعی پیروی از راه امام(ره) می‌شود ولی متاسفانه گعده‌های انتخاباتی با شاه عربستان می‌گذارد و از شاه بحرین پول می‌گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: سگ کودتاگران نوژه به سران فتنه شرف دارد ولو به هر خانواده‌ای که منصوب باشند و هر لباسی که بر تن داشته باشند.

منبع : تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.