چهارشنبه 15 بهمن 1393 | 08:15
مشكلات كشور با سياست «لبخند» و «قدم زدن» برطرف نمي‌شود‌
مشكلات كشور با سياست «لبخند» و «قدم زدن» برطرف نمي‌شود‌

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در تجمع بزرگ بسيجيان شهرضا گفت:‌ پيروزي انقلاب اسلامي ايران حاصل مجاهدت و ازخودگذشتگي هزاران انسان والامقام و ايثارگر است و بايد شكرگزار اين نعمت بزرگ الهي باشيم.

سردار نقدي خاطرنشان كرد: در وضعيتي كه كشورهاي غربي با چپاول ثروت‌هاي خدادادي اين مرز و بوم به حمايت‌هاي همه‌جانبه از رژيم پهلوي اقدام مي‌كردند، ملت شجاع و ايثارگر ايران به رهبري امام خميني عليه الرحمه بر تمامي اين قدرت‌هاي پوشالي غلبه كردند.

وي با بيان اينكه ايجاد خفقان و ترس در سطح جامعه از مهم‌ترين برنامه‌هاي رژيم شاه براي مقابله با روند فزاينده فعاليت‌هاي انقلابي مردم بود، اظهار داشت: رژيم پهلوي در زمينهٔ مديريت كشور آن‌چنان ضعيف و ناكارآمد بود كه انتخاب وزيران نيز از سوي كشورهاي غربي انجام مي‌گرفت.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با اشاره به اينكه پس از پيروزي انقلاب اسلامي نام ايران به‌عنوان يك ابرقدرت بزرگ و تاثيرگزار در معادلات بين‌المللي مطرح مي‌شود، افزود: در دوران پيش از پيروزي انقلاب اسلامي در اطراف تهران صحنه‌هاي دردناك حلبي‌آبادها و فقر و تنگدستي مردم بيداد مي‌كرد و بسياري از امكانات اوليه از قبيل آب، برق، گاز و تلفن جايگاهي در زندگي مردم نداشت.

وي با تشريح روند گسترده توسعه و تعالي همه‌جانبه كشور در دوران پس از پيروزي انقلاب اسلامي تصريح كرد: افزايش سن اميد به زندگي، توسعه امكانات و خدمات بهداشتي و درماني در نقاط مختلف كشور، توسعه گردشگري، خودكفايي نظامي و صنعتي كشور و در مجموع بهبود غيرقابل قياس سطح زندگي مردم از مهم‌ترين مواردي به شمار مي‌رود كه تحقق آن از بركات پيروزي انقلاب اسلامي به شمار مي‌رود.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج اضافه كرد: در وضعيت كنوني، كشور ايران در اكثر فناوري‌هاي نوين جزو كشورهاي برجسته جهان مطرح است و توسعه صنعت فضايي، فناوري هسته‌اي، افزايش ضريب امنيت داخلي و توسعه دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي از مهم‌ترين دلايل تحقق اين موفقيت‌ها و پيشرفت هاي بزرگ است.

وي با اشاره اينكه رژيم صهيونيستي دوران زوال و نابودي خود را طي مي‌كند، بيان كرد: رژيم صهيونيستي به دليل آگاهي از دوران سياهي كه در انتظار دارد به تضعيف اساس اسلام روي آورده، اما به فضل الهي تمامي اهداف پليد آن‌ها خنثي مي‌شود.

سردار نقدي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه شهدا و سرداران شهرستان شهرضا در طول دوران جنگ تحميلي فعاليت‌هاي گسترده‌اي داشته‌اند، ابراز داشت: عزت و عظمت امروز ايران در معادلات بين‌المللي حاصل مجاهدت شهدايي همچون همت، طباطبايي و حيدرپور است.

وي با تاكيد بر اينكه روحيه ملت ايران سازش‌پذيري با دشمنان را نمي‌پذيرد، گفت: مستكبران جهان همواره براي دستيابي به اهداف خود در ايران عده‌اي را نماينده خود قرار مي‌دهند و در وضعيت كنوني نيز آزادي سران فتنه به‌عنوان مهم‌ترين مطالبه آن‌ها مطرح است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: ملت ايران براي مقابله با آمريكا 250 هزار نفر از بهترين فرزندان خود را از دست ‌داده ‌و برخي افراد بايد بدانند با لبخند زدن و قدم زدن با اين جماعت مشكلات كشور حل نمي‌شود.

وي در پايان سخنان خود تورم و بيكاري را دو مشكل اساسي در كشور دانسته و متذكر شد: راهكارهاي حل اين مشكلات در اقتصاد مقاومتي تبيين شده است و بايد در اين عرصه مهم با تمامي توانايي وارد شويم.

 

 

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.