شنبه 16 اسفند 1393 | 13:36
معیارهای «توافق خوب» در مذاکرات هسته‌ای
معیارهای «توافق خوب» در مذاکرات هسته‌ای

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه کنگره سراسری شهدای دانشجو، در جمع خبرنگاران توافق هسته‌ای خوب را توافقی دانست که براساس معیارهای مشخص سنجیده شود، و در این خصوص اظهار داشت: توافقی خوب است که منجر به حفظ همه حقوق و دستاوردهای هسته‌ای، و به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی شود.

وی با بیان اینکه توافق خوب باید منجر به رفع همه تحریم‌ها بلافاصله در همان روز توافق شود، افزود: اگر غربی‌ها بر این موارد موافقت کنند توافق انجام می‌دهیم، و اگر موافقت نکنند کاری به جنگ زرگری آنها نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در سال 1357 و در آستانه شکست شاه از مردم، رژیم کارتر آمد تا شاه را دلداری دهد. امروز هم کنگره آمریکا رژیم صهیونیستی محاصره شده را که در معرض نابودی کامل قرار گرفته دلداری می‌دهد.

سردار نقدی خطاب به دولت مردان آمریکایی گفت: اعضای کنگره آمریکا در کنار دست‌هایی که می‌زنند باید یک آموزش فاتحه‌خوانی نیز بگذرانند؛ چراکه تا چند سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود ندارد تا آمریکایی‌ها برایش دست بزنند و باید آن‌ها برایش فاتحه بخوانند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر عرصه‌های فعالیت بسیج در سال 94 گفت: بسیج در سال 94 در عرصه کمک به صنایع برای رفع مشکلات فعالیت خواهد داشت.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.