یکشنبه 24 اسفند 1393 | 13:44
بسیجیان ظرفیت‌های خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی افزایش می‌دهند
بسیجیان ظرفیت‌های خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی افزایش می‌دهند

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  ،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طبق سنت زیبای سال‌های اخیر، شهدای سال سازمان بسیج مستضعفین با پیشنهاد استان‌ها و اقشار تخصصی و تصویب شورای شهادت سازمان بسیج، از میان شهدای برجسته ولی گمنام انقلاب و دفاع مقدس که خالقان حماسه‌های بزرگی بوده‌اند ولی کمتر شناخته شده‌اند، انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی برنامه‌های سال ۹۴ بسیج به نام و یاد این شهدا برگزار می‌شود، اظهار داشت: معرفی کامل این شهدا به عموم جوانان و ملت شهیدپرور ایران از اهداف معرفی شهدای شاخص در هر سال است تا جوانان و مردم در طول یک سال با سیره و ویژگی‌های این شهدا آشنا شده و ضمن انس بیشتر با شهدا، سعی در الگوپذیری از این عزیزان داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اثرپذیری بسیجیان از این شهدا در تمامی برنامه‌های بسیج، تصریح کرد: بر این اساس افتخار داریم سال ۹۴ در بسیج را به نام «شهید طیبه واعظی» از خمینی‌شهر اصفهان نام‌گذاری کنیم و ان‌شاءالله خواهیم توانست این شهید قهرمان را که همراه با همسر و دیگر اعضای خانواده، برای روشنگری و مبارزه با ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی و برقراری حکومت اسلامی در زیر شکنجه‌های رژیم شاه جانش را تقدیم کرد، بهتر بشناسیم.

وی افزود: جا دارد پژواک فریاد تاریخی این شهید که هنگام دستگیری با تن مجروح خطاب به ماموران ساواک فریاد زد «مرا بکشید، ولی چادرم را برندارید» در فضای کشور طنین‌انداز شود.

سردار نقدی «شهید نادر مهدوی» را از سرداران مبارزه با آمریکا خواند و بیان کرد: شهید مهدوی از غیورمردان بوشهری است که به‌عنوان بنیان‌گذار و فرمانده ناوگروه رزمی ذوالفقار در خلیج فارس، با انجام عملیات گسترده علیه ناوهای آمریکایی، طرح آمریکا برای اسکورت ایمن ناوگان نفتی حامیان صدام را به شکست کشاند و با‌‌ همان قایق‌های کوچک ماهیگیری پیروزی‌های درخشانی را علیه ناوگان جنگی آمریکا در دفاع مقدس برای ملت ایران رقم زد.

وی عملیات علیه ناوهای جنگی که محافظ نفتکش «بریجتون» بودند را از حماسه‌های شهید مهدوی دانست و تاکید کرد: این شهید عزیز در ادامه اقدامات بی‌نظیر خود در دفاع مقدس، از محورهای اصلی نبردهای دریایی با آمریکا در خلیج فارس بود و به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مبارزان ایرانی در خلیج فارس شناخته شده و آمریکایی‌ها از او وحشت داشتند.

سردار نقدی ادامه داد: شهید مهدوی در آخرین ماموریت خود پس از مقاومت جانانه در برابر بالگردهای آمریکایی و ساقط کردن یکی از آن‌ها، به‌شدت مجروح و به دست مزدوران آمریکایی اسیر شده و به روی ناو آمریکایی منتقل شد، اما به دلیل کینه عمیقی که آمریکایی‌ها از وی داشتند؛ به پیکر نیمه‌جان او هم رحم نکردند و با شکنجه‌های قرون وسطایی او را به شهادت رساندند.

وی وحشت و ترس ناوهای آمریکایی از عملیات شهادت‌طلبانه جوانان ایرانی با قایق‌های ماهی گیری در خلیج فارس را یادآور شد و عنوان کرد: امروز نیز جوانان ایران اسلامی که به الگویی برای جوانان و آزادی خواهان سراسر دنیا در مبارزه با استکبار تبدیل شده‌اند، با تأسی از این شهید حماسه‌ساز، برای مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی آماده‌اند، و اگر فرمان جهاد از سوی امام خامنه‌ای عزیز صادر شود، همراه با جوانان کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه، در این راه جان‌فشانی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ان‌شاءالله بسیجیان جهان اسلام با الگوپذیری از شهیدان «نادر مهدوی» و «طیبه واعظی»، بیش از پیش برای روشنگری علیه استکبار جهانی و حفظ و گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده می‌شوند و ظرفیت‌های خود را برای نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل و آزادی بیت‌المقدس افزایش خواهند داد.

منبع : دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.