دوشنبه 3 فروردین 1394 | 12:37
تسلط انصارالله بر تنگه «باب المندب» معجزه الهی بود
تسلط انصارالله بر تنگه «باب المندب» معجزه الهی بود

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی، ساعتی پیش در دومین روز از اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، تسلط انصار الله در برابر تنگه باب المندب را یک معجزه الهی عنوان کرده اظهار داشت: این مسئله، لرزه بر اندام دشمنان اسلام وارد ساخت.

وی افزود: عربستان با دست خویش، خود را وارد منجلاب کرده و امروز شکست‌خورده بازمی‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مبارزان یمن، مانند رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس هستند.

سعیدی بیان کرد: بر اساس تحقیقات کارشناسان، 99 و نیم درصد پیروزی‌هایی که نصیب ایران می‌شود بر اساس هوشیاری و تدبیر مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای است.

امام‌جمعه موقت شاهرود، ضمن تشکر از خالقان حماسه اجلاسیه شهدای شاهرود، عنوان کرد: کار صورت گرفته بسیار باعظمت، گسترده، سازنده و بسیار تأثیرگذار است.

سعیدی با اشاره به بررسی وصیت‌نامه 70هزار تن از شهدا اعلام کرد: سه نکته "پاسداری از جایگاه ولایت فقیه و ولی فقیه "، "پاسداری از اسلام ناب" و "حاکمیت ارزش‌ها در جامعه" تقاضای مشترک این 70هزار شهید والامقام بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از دو آزمون بزرگ خداوند برای بشر یاد و تصریح کرد: پاسداری از شبکه ولایت الهی، نخستین آزمون موعود است و حرکت بر محور رهبری الهی، مهم‌ترین رمز موفقیت بشر است.

وی ارائه نسخه‌ای تحت عنوان دین و شریعت را دومین آزمون خداوند عنوان کرده افزود: بشر موظف به رعایت خطوط قرمز الهی است که همان واجبات، محرمات، مستحبات، مکروهات و مباحات هستند.

سعیدی با اشاره به آزمون و شکست قوم نوح نبی(ع) و قوم حضرت موسی(ع)، بیان کرد: انقلاب سوم که در زمان خاتم‌النبیین(ص) صورت گرفت نیز متأسفانه با تکرار اشتباهات گذشته، با شکست روبه‌رو شد و زیارت عاشورا، سند خیانت یک امت است.

وی تصریح کرد: رهبری چهارمین انقلاب توحیدی که همان انقلاب اسلامی ایران است، در اختیارات، نصب، حجیت و رسالت، هیچ تفاوتی با رهبری انبیا و ائمه ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان "ما آزمون بسیار سختی به‌عهده داریم" بیان کرد: عصر ما با آن اعصار متفاوت است و دامنه آن گسترده‌تر است، چراکه ایران مقابل امواجی از کفر و نفاق و تکفیر و استکبار قرار دارد.

وی افزود: ما باید زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشیم و موانع را از سر راه برداریم که این امر ملتی قوی، محکم و استوار را می‌طلبد و با توجه به اینکه ما سه تابلو و درس عبرت داریم، اگر کوتاهی کنیم بار عذاب ما سنگین‌تر خواهد بود و اگر درست عمل کنیم، برترین امت‌ها می‌شویم.

سعیدی تصریح کرد: این شرایط، نیازمند استقامت است و رهبری، محکم و استوار در عرصه حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه که ما در این دو آزمون قرار گرفته‌ایم، راهمان معلوم است و باید مقاومت کنیم.

منبع : تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.