چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 | 16:23
آیت‌الله علوی گرگانی:
حمله آل‌سعود به یمن در حمایت از رژیم صهیونیستی انجام می‌شود
آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به حملات آل‌سعود علیه ملت یمن گفت: امروز مشاهده می‌کنیم عربستان در یمن خون‌های بی‌گناه زیادی را می‌ریزد که این حمله در طرفداری از رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" آیت‌الله سید محمد‌علی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با پاسداران شهرستان بروجرد، اظهار داشت: همه پیامبرانی که توسط خداوند فرستاده شدند تنها برای دعوت به خدا و راه حق برای انسان‌ها آمدند و همه آن‌ها دعوت به وحدانیت خدای متعال کردند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) شکل گرفت و نخستین شخصی که جرقه انقلاب را زد، امام راحل (ره) بودند که وظیفه ما این است که امروز ادامه‌دهنده این راه باشیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به رشادت‌های شهدا در 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: ما در جنگ تحمیلی خون‌های زیادی را داد تا دین، حجاب، عفت و اسلام حفظ شود و ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه امام و مقام معظم رهبری باشیم.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به هجمه‌های رسانه‌های جهان علیه انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز رسانه‌های استکبار مشغول سم پاشی علیه انقلاب اسلامی هستند که ما باید در برابر اقدامات آن‌ها هوشیار باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حملات آل سعود علیه ملت یمن عنوان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که عربستان در یمن خون‌های بی‌گناه زیادی را می‌ریزد و طرفداری از صهیونیست‌ها می‌کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: تنها سفارش من این است که این امانتی که خدا به دست شما داده از برکت شهدا و انقلاب است که باید آن را درست نگاه داشته و به دست نسل‌های بعدی بدهیم.

 

 

 

منبع :تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.