چهارشنبه 20 دی 1391 | 19:05
ساکتین فتنه 88 همسو با فتنه‌گران هستند
ساکتین فتنه 88 همسو با فتنه‌گران هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "وزیر دادگستری در گفت‌وگو با ندای‌انقلاب:

مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری-تحلیلی "ندای انقلاب"، با بیان اینکه پیام 9 دی در سال 88 به منصه ظهور گذاشتن ارزش‌های عاشورا بود، گفت: مردم وقتی حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ـ شعارهای انحرافی در روزه قدس، اسائه ادب به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) و روزه خواری در ماه مبارک رمضان ـ را که با عناوین تقلب همراه بود، مشاهده کردند؛ تبلور آن را در 9 دی سال 88 نمایان کردند.

وی ادامه داد: پیام وقایع 9 دی 88 برای خواص، دشمنان و معاندان داخلی و خارجی دارای معنا بود، ضمن اینکه این روز از روزهای ماندگار در تاریخ انقاب اسلامی است.

وزیر دادگستری تصریح کرد: مردم اگر احساس کنند اهداف و آرمان‌های آنها نسبت به انقلاب، نظام اسلامی و مکتب عاشورا در خطر است حتما واکنش نشان خواهند داد.

بختیاری با اشاره به نقش حماسه 9 دی در سبک زندگی سیاسی-اجتماعی مردم جامعه خاطرنشان کرد: ورود اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) به مسائل اجتماعی مردم جامعه و در سایه آن امورات سیاسی به صورت خودکار خواسته مقام معظم رهبری را تحقق خواهد بخشید.

وی از عناصر دیگر مهم در بحث سبک زندگی در جامعه را تولی و تبری، امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: تولی و تبری که از فروع دین هستند باید در سیاست‌های برخواسته از اسلام دخیل باشند زیرا سیاست ما عین دیانت ماست و اگر هر یک از این دو عنصر از هم جدا شوند خلل ایجاد می‌شود.

وزیر دادگستری درخصوص سکوت برخی از خواص در جریان فتنه 88 و احتمال کاندیداتوری برخی از آنها درانتخابات پیش رو اظهار داشت: وقایع سال 88 و در اوج آن اسائه ادب به اما حسین (ع) حجت را بر همه تمام کرد و اقتضا می‌کرد تا همه شخصیت‌های خاص در این جریان موضع‌گیری و اندیشه و دیدگاه‌های خود را آشکارا اعلام می‌کردند اما صلاحیت این افراد برای نامزدی در انتخابات پیش رو را باید شورای نگهبان بررسی کند.

بختیاری در پایان تاکید کرد: از نظر ما کسانی که در فتنه 88 و پس از بی‌احترامی به سیدالشهدا سکوت کردند همسو با فتنه‌گران هستند ولو مخالفتی هم نکرده باشند. 
انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.