سه شنبه 3 بهمن 1391 | 19:46
هدف از طرح موضوع انتخابات آزاد ناکارآمد جلوه دادن شورای نگهبان است
هدف از طرح موضوع انتخابات آزاد ناکارآمد جلوه دادن شورای نگهبان است

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت،عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یکی دیگر از اهداف دشمنان را از طرح چنین موضوعاتی ناکارآمد جلوه دادن شورای نگهبان دانست.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با پایگاه خبری-تحلیلی "ندای انقلاب"، با اشاره به طرح موضوع انتخابات آزاد از سوی برخی جریانات، احزاب و گروه‌ها گفت: طرح چنین موضوعی قطعا منشا خارجی دارد که با همراهی گروهی از داخل به صورت آگاهانه و ناآگاهانه صورت می‌گیرد.

وی افزود: هدف اصلی طرح چنین موضوعاتی در واقع تهییج جوانان است تا بهانه‌ای را برای ایجاد ناآرامی در کشور داشته باشند و اساس کار افرادی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند، ایجاد خدشه به نظام است.

کوثری بصیرت مردم را در این بیش از سه دهه انقلاب عامل مقابله با این توطئه خواند و گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان یکی دیگر از اهداف دشمنان را از طرح چنین موضوعاتی ناکارآمد جلوه دادن شورای نگهبان دانست و گفت: افرادی که موضوع انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند دارای اغراضی هستند که به اهداف نابه حق خود نمی‌رسند.


انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.