چهارشنبه 28 فروردین 1392 | 09:44
هدايت‌هاي رهبري همچون سدي در برابر فتنه‌هاست
هدايت‌هاي رهبري همچون سدي در برابر فتنه‌هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"معاون فرهنگي و تبليغات سپاه گفت: هدايت‌هاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) همچون سدي در برابر فتنه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلي آسودي در حسينيه ثارالله اظهار داشت: حماسه بي‌نظير نهم دي سال 88 توسط مردم ولايت‌مدار، مسلمان، مومن و بصير در تاريخ انقلاب ثبت شد و دنيا را به تعجب واداشت.
وي ضمن تأكيد بر واكاوي فتنه 88 و جنگ نرم دشمنان به سركردگي آمريكا و رژيم صهيونيستي بيان داشت: بايد زمينه‌هايي كه موجب ايجاد فتنه شد و به دنبال آن حماسه پرشور و شكوه 9 دي رخ داد بررسي شده و چيستي و چرايي آن تبيين شود.
معاون فرهنگي و تبليغات كل سپاه با اشاره به این که در آينده نيز بايد از حماسه 9 دي به عنوان يك تجربه استفاده شود، افزود: از اول انقلاب تاكنون دو جريان و خط در تقابل با يكديگر بوده‌اند يكي جريان سازش كه پيوسته به دنبال سازش با آمريكاست و ديگري جريان مقاومت است.
سردار آسودي تصريح كرد: بحمدالله پس از گذشت 33 سال از پيروزي انقلاب با هدايت‌‌هاي امام(ره) و رهبري و خط و جبهه مقاومت نه تنها شكست نخورده است بلكه در داخل كشور پيروزي‌‌هايي كسب كرده است و در سطح بين‌المللي نيز جبهه مقاومت به عنوان جبهه رسمي و قوي در برابر استكبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل مقابله كرده است.
وي گفت: دشمنان داخلي و خارجي نظام به دنبال افزايش شكاف‌هاي اجتماعي در آستانه انتخابات هستند و در هر زمان و مرحله موضوعي را برجسته مي‌كنند تا در سطح اجتماع از آن به نفع خود بهره‌برداري كنند.
معاون فرهنگي و تبليغات كل سپاه تصريح كرد: فتنه‌گران در سال 88 موضوع تقلب در انتخابات را مطرح كردند و بدان دامن زدند و هدفشان ايجاد اغتشاش و درگيري و تغيير رژيم انقلاب اسلامي و مدل جمهوري بود و مي‌خواستند رهبر و مردم ولايت‌مدار را از صحنه خارج كنند.
سردار آسودي افزود: هشت ماه نبرد، نبرد سنگيني بود و در طول آن هشت ماه مقام معظم رهبري با درايت، دقت، مديريت و روشنگري كردند.
وي اظهار داشت: مقام معظم رهبري (مدظله العالي) با مديریت شرايط، بحران را به فرصت تبديل كردند و از دل فرصت حماسه نهم دي ماه ايجاد شد؛ حماسه‌اي كه بدون هيچ برنامه‌ريزي از پيش تعيين شده‌اي و بدون دعوت هيچ ارگان و سازماني خلق شد و هيچ كس پيش‌بيني نمي‌كرد چنان جمعيتي در نهم دي جهت دفاع از انقلاب، ولايت و اسلام راهپيمايي كنند.
معاون فرهنگي و تبليغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعد از حماسه نهم دي 88دشمن متوجه شد در محاسبات خود اشتباه كرده است بنابراين تغيير موضع داده و اين بار مي‌خواهند گام به گام اهداف خود را طرح‌ريزي كنند.
سردار آسودي ادامه داد: نخستين گام آنها براي اينكه به اهداف شومشان دست يابند تغيير محاسبه است بدين صورت كه نگاه ما را نسبت به مسائلي مانند انرژي هسته‌اي، تحولات منطقه، سوريه، فتنه و ... را تغيير دهند.
وي خاطرنشان كرد: البته متأسفانه نشانه‌هاي اين تغيير در بعضي از افراد بي‌بصيرت در بعضي از حوزه‌ها مشاهده مي‌شود بنابراين بايد بدانيم و هوشيار باشيم كه بايد بدانيم كوچك‌ترين عقب‌نشيني بزرگ‌ترين پيروزي است.
معاون فرهنگي و تبليغات كل سپاه با اشاره به اينكه گام‌هاي ديگري كه دشمن به دنبال تغيير آن است تغيير در سياست، رفتار، ساختار، رژيم است ،‌تأكيد كرد: بايد جريان فتنه 88 و علل و عوامل اين حماسه را واكاوي كنيم و بدانيم كه دشمنان كوتاهي نمي‌كنيم و ما نيز نبايد كوتاهي كنيم و بايد پيشگيري قبل از وقوع حادثه و فتنه صورت گيرد.
سردار آسودي بيان كرد: خوشبختانه از حيث آمادگي در مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌ها آماده و كارآمد در ميدان حضور داريم و در اين ميان آنچه كه از اهميت بيشتري برخوردار است پيشگيري از وقوع حوادث است و در مرحله پيشگيري بايد آسيب‌ها شناسايي شود تا فتنه‌اي همانند آنچه به وقوع پيوست تكرار نشود.

انتهای پیام/

سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.