جمعه 22 شهریور 1392 | 17:23
گروهک منافقین مادر القاعده و طالبان بود/ سقوط ذلت‌بار پادگان اشرف سنت قطعی الهی بود
گروهک منافقین مادر القاعده و طالبان بود/ سقوط ذلت‌بار پادگان اشرف سنت قطعی الهی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"عضو جمعیت رهپویان گروهک منافقین را مادر گروه‌های تروریستی فعلی همچون القاعده و طالبان دانست و گفت: این سنت قطعی الهی است کسانی که ظلم و ستم کرده و علیه حکومت اسلامی قیام کرده‌اند به ذلت‌بارترین وجه ممکن سقوط می‌کنند.

پرویز سروری عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به هلاکت عناصر اصلی منافقین توسط مردم عراق، اظهار داشت: این سنت قطعی الهی است کسانی که ظلم و ستم کرده و علیه حکومت اسلامی قیام کرده‌اند به ذلت‌بارترین وجه ممکن سقوط کنند.

سروری افزود: اینکه مردم عراق بعد از سال‌ها صبر و تحمل به این نتیجه رسیدند که خودشان باید پایان‌بخش حیات ننگین گروهک تروریستی و آدمکش منافقین باشند، نکته بسیار جالبی است و نشان می‌دهد این گروهک مخوف نه تنها در ایران بلکه در هر نقطه جهان، سمبل خونریزی، جنایت و قتل‌عام است.

این فعال اصولگرا حرکت مردم عراق را پایان بخش جنایات آینده گروهک منافقین برشمرد و تاکید کرد: گروهک منافقین مادر گروه‌های تروریستی فعلی همچون القاعده و طالبان است و در واقع آنها نوزادان طبیعی منافقین محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: مبارزه با دشمنان صهیونیست و آمریکا از نقاط اشتراک منافقین و القاعده و طالبان است چرا که این گروهک تروریستی در زمان جنگ تحمیلی نیز به کمک صدام رفت و نظام نوپای جمهوری اسلامی را که سلاح، دلار و حامی نداشت، مورد جنایت‌های وحشیانه قرار داد.

سروری با تاکید بر اینکه امروز هم القاعده، طالبان و جبهه النصره اینکار را دنبال می‌کنند،‌گفت: از دیگر شباهت‌های این گروه تروریستی این است که منافقین تکفیری‌های شیعیان و طالبان و القاعده تکفیری‌های اهل سنت هستند و تکفیری‌ها، دشمن مشترک خود را امت اسلامی قرار داده‌اند.

وی با اشاره به شکل‌گیری هسته‌های مقاومت مردمی در منطقه به یادآوری فرمایشات حضرت امام (ره) پرداخته و تصریح کرد: امام نسبت به دولت اسلامی قطع امید کرده بودند و معتقد بودند که هسته‌های مقاومت بسیج مستضعفین را باید در دنیا سازماندهی کرد.

سروری با بیان اینکه دولت‌ها وابسته به نظام مستکبر و ملت‌ها همراه مقاومت هستند، اظهار داشت: نمود اصلی این نقشه راه حضرت امام(ره)، در عراق شکل گرفت و ما شاهد اقدام عملی هسته‌های مقاومت علیه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بودیم.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.