پنجشنبه 10 خرداد 1397 | 10:27
سردار قنبری:
تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس گرفتار شد/کشف جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از تروریست‌ها
تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس گرفتار شد/کشف جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از تروریست‌ها
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از گرفتاری تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه، عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از فارس، سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از آنان کشف شد.

وی ادامه داد: تیم‌های تکاوری پلیس در جوار منطقه عمومی مرز سراوان با عوامل گروهک تروریستی ضدانقلاب درگیر و در این عملیات عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در صحنه این عملیات، مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین، چند عدد تله انفجاری و جلیقه انتحاری و مقادیر قابل توجهی مهمات نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ‌گونه آسیبی به نیروهای خودی در این عملیات نرسیده است، عنوان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور با گروه‌های تروریستی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند به شدت و قاطعیت برخورد، و اجازه هیچ‌گونه جولانی را به آنان نخواهد داد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.