شنبه 13 مرداد 1397 | 09:20
انتشار دستور اخیر رهبری به رئیس جمهور برای اولین بار
وقتی کسی تخلف می‌کند برخورد قاطع کنید
وقتی کسی تخلف می‌کند برخورد قاطع کنید
بخشی از سخنان رهبر انقلاب در دیدار با هیئت دولت در اهمیت نقش دولت در مبارزه با فساد و دستور ایشان به رئیس جمهور برای اولین بار منتشر شد.


به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  شماره جدید هفته نامه خط حزب‌الله منتشر شده و سخن هفته این شماره از نشریه دستور اخیر رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور برای برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی را برای اولین بار با عنوان «مردم استقبال می‌کنند» منتشر می‌کند. این نشریه ابتدا مواردی از سخنان و مواضع قبلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای مبارزه و ممانعت از فساد را ذکر می‌کند و سپس به سراغ بخشی می‌رود که رهبری اخیراً در دیدار هیئت دولت فرموده‌اند.
در مطلب منتشره با اشاره به سخنان قبلی رهبری در اهمیت مبارزه با فساد و به ویژه آنکه مهم‌ترین بخش متولی برخورد با فساد را «دولت و قوه مجریه» می‌دانند، بخشی از سخنان ایشان در جلسه اخیر (۲۴ تیر ۹۷) با هیئت دولت را برای اولین بار منتشر می‌کند: «وقتی کسی تخلف می‌کند برخورد قاطع کنید... در همین شرکت‌های صوری‌ای که درست کردند و آمدند به‌عنوان این‌ها ارز گرفتند، دستگاه امنیتی باید دنبال کند، فعال باشد، این‌ها را شناسایی کند، برخورد کند با اینها... برخورد جدی بکنید. مردم استقبال می‌کنند از این برخورد. آقای رئیس‌جمهور راجع به وارد کردن خودرو، یک دستور خوبی دادند که بسیار خوب است. آقای دکتر روحانی! هرچه می‌توانید از این کار‌ها بکنید؛ این مردم را واقعاً خوشحال می‌کند و کمک می‌کند به پیشرفت کشور... واقعاً با فساد مبارزه بشود... باید برخورد کنیم بعد برخورد را به مردم بگوییم... برخورد قانونی قوی رضایت‌بخش بکنیم، بعد همین را به اطلاع مردم برسانیم، بگوییم این کار اتفاق افتاد؛ این خوب است؛ این درست است.»
رهبری پیش‌تر در ۱۹ تیر ۸۳ فرموده بودند: «مهم‌ترین بخشی که می‏‌شود با فساد مبارزه کرد، دولت است. خود دولت هم این را قبول دارد و دنبال کرده است... گلوگاه‌های فساد باید گرفته شود. اینکه شما می‏‌بینید جنسی نباید وارد شود، اما وارد می‏‌شود؛ نباید به کسی امتیازی داده شود، اما داده می‏‌شود؛ اولین چیزی که به ذهن انسان می‏‌رسد، باید گمان وجود فساد و اراده‏ فاسدی باشد. بنابراین در دستگاه‌های دولتی باید گلوگاه‌ها گرفته شود.»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.