پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 | 11:40
تجمع بسیجیان ملارد مقابل سفارت عربستان جنایتکار
جمعی از بسیجیان جهادگر شهرستان ملارد که همیشه بصورت جهادی در عرصه های مختلف آمادگی خود را با حضور خودجوششان در تجمع اعتراضی به رژیم آل سعود که با اقدامات وحشیانه علیه مسلمان یمن و هتک حرمت جوانان این مرز بوم را در دستور کار خود قرار داده اند شرکت کردند تا در تاریخ صفحه ای جدید روبروی سفارت عربستان سعودی ثبت شود.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  شهاب فراهانی مسئول روابط عمومی سپاه ملارد، گفت: جهادگران بسیجی شهرستان ملارد همزمان با حضور جهادگران بسیجی استان تهران در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم آل سعود علیه مردم یمن در مقابل سفارت عربستان تجمعی را برگزار کرده بودند با صدور بیانیه ای به تجمع خود پایان دادند و در این تجمع با سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، همدردی خود را با مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

تجمع کنندگان همچنین شعارهای وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد،‌ سر زده از خاک یمن سپیده نابودی آل سعود رسیده،  سر می دادند.

همچنین تجمع کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن از غزه تا یمن کودک کشی را متوقف کنید، مرگ بر سه قاتل کودک  نوشته شده بود.

در این تجمع که جمعیت شرکت کنندگان را زنان تشکیل داده بودند به صورت خودجوش و مردمی برگزار شد نشان از انزجار عمومی مردم شریف کشورمان از اقدامات سعودی علیه مردم مظلوم یمن و اهانت به نوجوانان هموطنمان بود داشت.

رژیم آل سعود از جنگ علیه مردم بی دفاع یمن با کشتن زنان و کودکان بوسیله بمب های و تسلیحات مدرن که استفاده از آنها ممنوع است بهره برداری کرده است و به مراکز درمانی و آموزشی و خانه های مردم وحشیانه حمله می کند بنابراین آل سعود باید جوابگوی اعمال مفتضحانه خود باشد و این را بداند که عمر حکومتی این رژیم کودکش به پایان رسیده است.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای از سوی یکی از بسیجیان قرائت شد و طی آن گروه‌های جهادی و سازندگی بسیجی با اعلام حمایت از یمن و اعتراض نسبت به دخالت‌های عربستان در یمن، آمادگی خود برای مشارکت در بازسازی یمن را اعلام کردند.

 

 

 

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.