یکشنبه 18 آذر 1397 | 13:03
پنهانکاری در دولت محرمانه‌ها پشت شعار شفافیت
پنهانکاری در دولت محرمانه‌ها پشت شعار شفافیت

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"   آقای روحانی! به‌جای دادن شعار شفافیت و آدرس FATF، شفافیت را از دولت آغاز کنید.
  ایشان در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تاکید بر موضوع ا‌ف‌ای‌تی‌اف اظهارداشت: راه‌حل مشکلات شفافیت است نه جنجال و اف‌ای‌تی‌اف خوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با  بانک‌های جهانی است.اتفاقا مشابه همین جملات را رئیس‌جمهورقبلاودرجلسات دیگری بیان کرده‌اند.اماباوجوداین سخنان بایدگفت دولت  یازدهم و دوازدهم برخلاف سخنان رئیس‌جمهور حرکت کرده و حرف‌های روحانی هیچ‌گاه عملیاتی نشده و فقط تیتر رسانه‌ها شده که اگر اقدامی در این‌باره صورت گرفته بود حداقل می‌باید در رسانه‌‌ها منتشر می‌شد و  وضعیت مبارزه با فساد اقتصادی بهتر از شرایط فعلی می‌بود.
درمقابل میتوان به لیست بلندبالایی اشاره کرد که دولت اعتدال برخلاف سخنان روحانی اقدام کرده  است. دراین‌باره می‌توان به قراردادهای خارجی اشاره کرد که هیچ وقت علنی نشده و متاسفانه تاکنون اقدامی دراین‌باره صورت نگرفته است. برای همین است که باید گفت این‌بار نیزسخنان جناب رئیس‌جمهورموجب نمی‌شود تاشفافیتی صورت پذیرد وانتظار داشت تا اتفاق ویژه‌ای رخ دهد. درواقع به‌دلیل همین بیان مکررشفافیت وعمل مخالف بودکه‌ بسیاری از منتقدان از دولت اعتدال با عنوان دولت محرمانه‌ها یاد می‌کنند. شنبه17/9/97تخلیص از کیهان

 

پیشکسوت بسیجی برادر صادقی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.