دوشنبه 17 دی 1397 | 13:40
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه بقیه ا... (عج) شیراز:
پیروی از ولایت رمز پیروزی پیشکسوتان جهاد شهادت در تاریخ انقلاب می‌باشد
پیروی از ولایت رمز پیروزی پیشکسوتان جهاد شهادت در تاریخ انقلاب می‌باشد
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه بقیه ا... (عج) شیراز در جمع بسیج پیشکسوتان گفت: پیروی از ولایت رمز پیروزی پیشکوستان جهاد شهدات در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب می‌باشد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  حجت الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: پیروی از ولایت رمز پیروزی پیشکوستان جهاد شهدات در تاریخ 40ساله انقلاب می باشد.

وی افزود: بحث انقلاب  حرکت امام خمینی(ره) نشات گرفته از انقلاب پیامبر اکرم(ص) .و امام حسین(ع) می باشد که توانست انقلاب را به ثمر برساند و هشت سال جنگ تحمیلی را بایاران خود به پیروزی برساند و بعد از آن انقلاب به دست خلف صالح او حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) که به حق توانست سکان این کشتی عظیم را که در امواج طوفان های سهمگین و پیچ های خطرناک هدایت گری کند و به ثمر برساند.

به عوامل عزت در دنیا را برشمرد و بیان داشت: از مجموع آیات و روایات معلوم می گردد که عوامل عزت عبارتند از خداباوری همراه با بندگی و اطاعت،توکل نمودن به خدا و به غیر از او چشم اندوختن،حریم های الهی را رعایت کردن،از وابستگی ها مادی و دنیوی اجتناب نمودن،از دروغ و غیبت و توهین و پرحرفی عیب جوئی و.... می باشد.

وی خاطر نشان نمود: بازنشستگان ادامه دهنده راه شهدا و امام هستند و هیچ گاه سنگر را خالی نگذاشته اند و مواظب نفوذ دشمن هستند با حضور همیشگی در صحنه امنیت چهل ساله را برای نظام و انقلاب به ثمر رسانیده اید و تجارب شما باید در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بقیه ا...(عج) شیراز: اشاره کرد: شما پیشکسوتان که در طول خدمت خود صادقانه کار کرده اید و انقلاب را درک کرده اید باید در وسط میدان باشید و هوشیاری خودتان را حفظ کرده و ولایت مدار بمانید چرا که  صراط مستقیم حق  پیروی از ولایت می باشد.

 

منبع: فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.