سه شنبه 18 دی 1397 | 09:54
در مجمع سالانه بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان عنوان شد؛
دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است/طلب ۲۱۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء از شهرداری کرمان
دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است/طلب ۲۱۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء از شهرداری کرمان
سردار ابوحمزه گفت:شرایط کنونی به‌گونه است که دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است. کاری که باید انجام داد این است که واقعیت‌های چهل سالگی انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از ؛ مجمع سالانه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله و برادر احمد شمسی رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان برگزار شد .

 در این مراسم سردار غلامعلی ابوحمزه  اظهار داشت یکی از راه های جلوگیری از فساد افزایش سطح آگاهی مردم و تقویت روحیه مطالبه گری است که با شفاف سخن گفتن و بدون رودربایسی این کار انجام می شود.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان  گفت : سعی ما این است که به همه خدمت کنیم و اگر در کشور مشکلی یش آید سپاه و بسیج وارد می شود حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده سپاه است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه در بسیاری از دستگاه‌ها هر کاری را که می‌خواهند انجام بدهند اول بودجه آن تصویب و تامین می‌شود، تصریح کرد:درسپاه و  بسیج این گونه نیست و سپاه و بسیج نسبت به اسلام، انقلاب و مردم خود را متعهد می‌دانند.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان افزود :  در حال حاضر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ۲۱۰ میلیارد تومان از شهرداری کرمان طبلکار است و  این مسئله باعث شده که پروژه‌های شهری کرمان به کندی پیش رود بودجه شهرداری و شورای شهر ربطی به سپاه ندارد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای کرمان در چهارم تا نهم اسفندماه در کرمان گفت: کارهای مقدماتی برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان از سال قبل آغاز شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید برای برگزاری کنگره شهدای استان کرمان از راهبردهای مقام معظم رهبری استفاده شود، ابراز کرد: بعد از برگزاری کنگره، برنامه‌ها تا پنج سال آینده همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد : در راستای برگزاری کنگره آثار و خاطرات پدران و مادران شهدای استان در حال جمع‌آوری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : شرایط کنونی  به‌گونه ای است که دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه می باشد؛ کاری که باید انجام داد این است که واقعیت‌های چهل سالگی انقلاب را  برای مردم تبیین کنیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.