چهارشنبه 14 آبان 1393 | 09:07
ایران: عربستان عاملان اقدام تروریستی روز عاشورا را مجازات کند
ایران: عربستان عاملان اقدام تروریستی روز عاشورا را مجازات کند
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به مراسم عزاداری عاشورای حسینی علیه السلام در شهر أحسا در شرق عربستان را که منجر به کشته و زحمی شدن تعدادی از مردم بیگناه و عزادار شد به‌شدت محکوم کرد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به مراسم عزاداری عاشورای حسینی علیه السلام در شهر أحسا در شرق عربستان را که منجر به کشته و زحمی شدن تعدادی از مردم بیگناه و عزادار شد به‌شدت محکوم کرد.

وی افزود: مراسم عزاداری به‌مناسبت سالگرد شهادت مظلومانه اهل‌بیت پیامبر اکرم(ص)، سنت آیینی مقدسی در جوامع اسلامی است که همواره مورد احترام بوده و از دیرباز دولت‌ها در کشورهای اسلامی و غیراسلامی نیز به این مراسم احترام گزارده و امنیت عزاداران حسینی را تأمین می‌نمایند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از دولت عربستان خواست ضمن تأمین امنیت مردم در مراسم و مناسبت‌های مذهبی عاملان اقدام تروریستی روز عاشورا در الأحسا را شناسایی و مجازات نماید.

دیشب بر اثر حمله به حسینیه الدوالوه در استان شیعه نشین الاحسا واقع در شرق عربستان و حمله به حسینیه‌های دو روستای القاره و القرین در همین استان 7 تن شهید و بیش از 30 تن دیگر زخمی شدند.

منبع : تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.