پنجشنبه 15 آبان 1393 | 10:46
ارتش سوریه مواضع گروه‌های مسلح در «الشیفونیه» را منهدم ساخت
ارتش سوریه مواضع گروه‌های مسلح در «الشیفونیه» را منهدم ساخت
یگان‌های نخبه ارتش سوریه پیشروی خود به سمت شهر «دوما»، در ریف دمشق، دژ و پایگاه اصلی گروه‌های مسلح تروریستی در غوطه شرقی دمشق را با هدف آزادسازی آن آغاز کردند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،دفاع پرس، یگان‌های نخبه ارتش سوریه از روز چهارشنبه پیشروی خود به سمت شهر «دوما»، در ریف دمشق را از محور «تل کردی – اردوگاه الوافدین» با هدف آزادسازی این شهر آغاز کردند، شهری که اصلی‌ترین دژ و پایگاه گروه‌های مسلح تروریستی در غوطه شرقی دمشق به شمار می‌آید.

در اولین روز از آغاز این عملیات نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، پیشروی‌هایی را به سمت بوستان‌های «دوما» از محور اردوگاه پناهجویان فلسطینی محقق کنند، تا به این طریق با تسلط بر مسیر «الحجاریه» در دوما و اطراف منطقه «ضاحیه المجد» امنیت آنها را تامین کنند.

در این عملیات لشکر 4 و گارد ریاست جمهوری سوریه مشارکت داشته و با عناصر تروریستی وابسته به گروه «جیش الاسلام» به سرکردگی «زهران علوش» در مزارع نزدیک به شهر دوما به شدت درگیر شدند تا به موازات آن یگان توپخانه ارتش سوریه مواضع گروه‌های مسلح در محور «الشیفونیه» را هدف گرفته و منهدم کند.

محور شمال شرقی دوما و مزارع اطراف آن نیز شاهد درگیری‌های شدید با استفاده از سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های مسلح تروریستی در این منطقه بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.