چهارشنبه 12 آذر 1393 | 11:03
افخم: کارکنان ما در یمن سالم هستند
افخم: کارکنان ما در یمن سالم هستند
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به خبر انفجار در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی در صنعا اعلام کرد کارکنان ما در یمن سالم هستند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به خبر انفجار در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی در صنعا گفت: طبق خبری که همکارم به من دادند کارکنان ما در یمن سالم هستند.

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه کشورمان نیز گفت انفجار صنعا هیچ آسیبی به دیپلمات های ایرانی نرسانده است و خسارت‌ها تنها مادی است.

برخی رسانه‌ها از جمله العربیه و رویترز مدعی شدند که این انفجار در نزدیکی منزل مسکونی سفیر ایران واقع در محله «حده» در صنعا پایتخت یمن روی داده است. اسکای نیوز گزارش داد که در این انفجار به منزل سفیر ایران خسارت وارده شده است.

بر اساس اخبار اولیه این انفجار ناشی از یک خودروی بمب‌گذاری شده بوده است و بر اساس آمار اولیه تاکنون سه نفر کشته و چندین نفر از جمله عابران زخمی شدند.

بر اساس گزارش منابع محلی یمن، شدت این انفجار به حدی بوده است که شیشه‌های منازل اطراف انفجار را شکست و شیشه‌های محله‌های نزدیک به آن تا فاصله سه کیلومتری را نیز به لرزه در آورده است.

منبع : تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.