دوشنبه 6 بهمن 1393 | 09:27
بشار اسد:
رژیم صهیونیستی نیروی هوایی «القاعده» در سوریه است
رژیم صهیونیستی نیروی هوایی «القاعده» در سوریه است
رئیس‌جمهور سوریه در مصاحبه با نشریه «فارین افرز»، بر پشتیبانی رژیم‌ صهیونیستی از تروریست‌ها تأکید کرده و گفته است هرگاه ارتش سوریه پیشروی می‌کند، جنگنده‌های اسرائیلی، حملاتی را برای تضعیف ارتش انجام می‌دهند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با مجله آمریکایی «فارین افرز» اظهار داشت: آنچه که ما در نبرد با تروریست‌ها به دست آورده‌ایم این است که ملت سوریه ترویست‌ها را طرد کرد و حمایت بیشتری از دولت و ارتش سوریه نشان دادند.

وی افزود: اسرائیلی‌ها از گروه‌های تروریستی در سوریه حمایت می‌کنند و این مساله کاملاً روشن است. ما در هرجایی که پیشرفتی کسب کردیم اسرائیلی‌ها دست به حمله زدند تا بر تحرکات ارتش سوریه تاثیرمنفی بگذارند.

اسد در ادامه گفت: حمایت اسرائیل از القاعده در سوریه کاملا روشن است. به همین علت است که برخی‌ها در سوریه به شوخی می‌گویند چگونه می‌توانید بگویید القاعده نیروی هوایی ندارد؟ آن‌ها نیروی هوایی اسرائیل را دارند.

بشار اسد با بیان اینکه در شرایط موجود سخت است ارتش سوریه بتواند همه مناطق این کشور را تحت پوشش قرار دهد تصریح کرد با این حال نیروهای سوری طی دو سال گذشته به پیشروی‌هایی دست یافته‌اند و سوری‌ها توانسته‌اند خاک خود را بازپس بگیرند.

وی گفت طی دو سال گذشته ما در نبرد با تروریست‌ها پیشرفت‌هایی داشته‌ایم اما اگر از من بپرسید آیا جنگ به سمت خوبی پیش می‌رود؛ خواهم گفت تمامی جنگ‌ها بد هستند زیرا با تلفات و ویرانی همراهند.

به گزارش رسانه‌های غربی، این گفتگوی اسد با فارن افرز اولین واکنش او به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در خاک سوریه است.

منبع : دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.