شنبه 20 آبان 1391 | 13:34
ضبط دوربین‌های شکاری و دستگاه‌های کشف آثار باستانی از تروریست‌های سوری+‌عکس
ارتش سوریه در حلب موفق شد یک انبار سیستم‌های ارتباطی شامل دوربین‌های شکاری روز، ویژه تک‌تیراندازها، عکسبرداری و فیلمبرداری، دستگاه‌های کشف آثار باستانی و بی‌سیم‌های ساخت ترکیه را کشف و ضبط کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

نیروهای مسلح سوریه هر روز و در جریان عملیات پاکسازی مناطق و شهرهای مختلف سوریه از تروریست‌های مسلح و درگیری‌ با آنها، سیستم‌ها و دستگاه‌های ارتباطی پیشرفته و مدرنی را از گروهک‌های تروریستی مسلح کشف و ضبط می‌کنند که کشورهای حامی این تروریست‌ها این تجهیزات را در اختیار آنان قرار می‌دهند.

در این ارتباط و در جدیدترین موارد کشف و ضبط شده یگان‌های ارتش سوریه مقادیر زیادی دستگاه‌های ارتباطی مدرن و پیشرفته را از عناصر وابسته به گروهک تروریستی «ارتش آزاد» سوریه در حلب کشف و ضبط کردند.

به همین منظور خبرنگار فارس در حلب با یک کارشناس امور نظامی سوری در این‌باره به گفت‌وگو نشست و این کارشناس توضیح داد که دستگاه‌ها و سیستم‌های ضبط شده از تروریست‌های وابسته به ارتش آزاد سوریه مواردی چون دوربین‌های شکاری روز ویژه تک‌تیراندازها، دوربین‌های حرفه‌ای و پیشرفته عکسبرداری و فیلمبربرداری، دستگاه‌های کشف معادن آهن و آثار باستانی و عتیقه، دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم قابل حمل ساخت ترکیه که تروریست‌ها برای برقراری ارتباط بین خود از آنها استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: سیستم‌ها و دستگاه‌های ضبط شده به موارد فوق محدود نمی‌شود، بلکه دستگاه‌های ارتباطی ماهواره‌ای برای ارسال و گرفتن پیام، دستگاه‌های زمین شناسی برای شناسایی عمق زمین که با اشعه گاما کار می‌کنند و برای شناسایی اعماق زمین کاربرد دارد و ساخت آمریکاست و دستگاه‌های رد یاب را نیز شامل می‌شود.

انتهای خبر/

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.