سه شنبه 29 فروردین 1391 | 15:56
سرویس مذهبی
سرویس مذهبی
کارشناس فرهنگی جنوب غرب تهران گفت: گفتمان های دینی در مراکز مختلف چون مدارس و دانشگاه‌ها در طول سال برگزار می‌شود.

بسیج پیشکسوتان "

عبدالعلی شاهینی افزود : گفتمان‌های دینی با حضور آقایان و خانمها در مساجد دبیرستان‌ها و دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه با حضور اساتید و مبلغان برجسته و با نظارت و پشتیبانی‌های مادی و معنوی اداره تبلیغات اسلامی در سال جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به موضوعات مختلف گفتمان‌های دینی درسال جاری افزود: زن و حجاب‌ اسلامی_ اجتماعی ازجمله موضوعات نشست‌ها و گفتمان‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی است.

* تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی

شاهینی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) هیئت‌های مذهبی جنوب غرب تهران به منظور بزرگداشت این روز بزرگ تجمع باشکوهی را برگزار می‌کنند.
وی ادامه داد: در ششم اردیبهشت ماه هیئت‌های مذهبی و عموم مردم در میدان ابوذر جمع شده و مراسم عزاداری با شکوهی با محوریت شخصیت حضرت زهرا(س) را برگزار می‌کنند.
وی با اشاره به همکاری ارگان‌های متعدد در برگزاری این تجمع بزرگ افزود: شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای این تجمع بزرگ که با حضور مبلغ بر جسته حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و مداح اهل بیت (ع) حاج احمد نیکبختان برگزار می‌شود، همکاری می‌کنند.
شاهینی با بیان این مطلب که همزمان با ایام فاطمیه اول و دوم مبلغان زن و مرد به مراکز مختلف اعزام می‌شوند، افزود: در حال حاضر حدود 500 مبلغ اعم از روحانیون بومی و ائمه جماعات مساجد در ایام فاطمیه و در طول سال در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا فعالیت‌های تبلیغاتی انجام می‌دهند.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی جنوبی غرب تهران گفت: در ایام فاطمیه 20 مبلغ مرد و 10 مبلغ زن نیز از استان قم به منطقه جنوب غرب تهران اعزام می‌شوند.
شاهینی با معرفی مناطق و محدوده‌ی جنوب غرب تهران و انجام فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی مختلف در طول سال افزود: مردم مناطق 9، 10 ،‌17 ،‌18، 19 و 21 در منطقه جنوب غرب تهران از برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.