چهارشنبه 10 خرداد 1391 | 09:05
رییس دفتر مقام معظم رهبری:
نلسون ماندلا آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر خود خطاب کرد / هرچه می دویم باز از حضرت آقا جا می مانیم
نلسون ماندلا آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر خود خطاب کرد / هرچه می دویم باز از حضرت آقا جا می مانیم
رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به این‌که بیشترین ساعت‌های کاری خود را در خدمت رهبر معظم انقلاب سپری کرده است و خیلی‌ چیزها را نمی‌تواند درباره ایشان بگوید، افزود: در سیمای ملکوتی این مرد بزرگ جز خدمت به اسلام، باقیماندن نظام اسلامی و خدمت به کشور وجود ندارد.

بسیج پیشکسوتان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، عصر امروز 9 خردادماه در نخستین همایش ملی تجلیل از نخبگان و ممتازان شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه به مقایسه وضعیت کشور از نهضت تحریم تنباکو تا زمان انقلاب اسلامی پرداخت و علت به نتیجه نرسیدن نهضت‌های پیش از انقلاب را عدم مبارزه با ریشه‌ها و اکتفا کردن به شاخه‌ها عنوان کرد.

وی با بیان این‌که امام خمینی‌(ره) بر خلاف نهضت مشروطیت، تنباکو و داستان نفت، تنها هدفش ریشه‌کنی نظام فاسد سلطنت بود و در این راه از هر تلاشی دریغ نکرد، افزود: امام راحل هدف اصلی را از مبارزه، شخص شاه، سلطنت و حکومت پهلوی قرار داد، همه متفرعات را کنار گذاشت و ‌به برکت این رهبری داهیانه و تلاش ملت جان برکف ایران، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
 
رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به این‌که روحانیت امروز در دوران عزت بعد از فتح قرار دارد، ابراز داشت: حوزه قبل از فتح، ذلت‌هایی را تحمل کرد، اما امام راحل هرگز از پا نایستاد و در قیامش محکم و استوار بود، حتی فرزند، سلامتی و خانه و زندگی‌اش را داد و این اخلاص سبب پیروزی ایشان شد و البته مردم هم حمایت کردند و هیچ کوتاه نیامدند.
 
وی تصریح کرد: امام خمینی‌(ره) جمهوری اسلامی را سالم تحویل ما داد و این‌که فرمودند «با دلی آرام و قلبی مطمئن و ضمیری امیدوار از حضور شما مرخص می‌شوم» حقیقت داشت و ایشان مطمئن بودند که این بنا سالم و باقی می‌ماند و از عنایات حضرت حق هم این بود که زمام این مملکت به دست توانای شخصیتی همچون حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپرده شد و امروز رهبری در اوج سلامتی و موفقیت هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به این‌که بیشترین ساعت‌های کاری خود را در خدمت رهبر معظم انقلاب سپری کرده است و خیلی چیزها را نمی‌تواند درباره ایشان بگوید، افزود: در سیمای ملکوتی این مرد بزرگ ذره‌ای هوای نفس و دعوت به نفس وجود ندارد و ایشان جز خدمت به اسلام، باقیماندن نظام اسلامی، خدمت به کشور و محرومان و مستضعفان هیچ هم و غمی ندارند.
 
وی با بیان این‌که حضرت آقا بسیار پرتلاش هستند و ما که در خدمت ایشان هستیم جا می‌مانیم و هرچه می دویم، ایشان جلوتر هستند، درایت و هوش رهبر معظم انقلاب را مثال زدنی توصیف و تصریح کرد: مسؤولان سیاسی کشورهای مختلف متوازعانه در خدمت رهبر معظم انقلاب حاضر می‌شوند؛ نلسون ماندلا رهبر مردم آفریقا وقتی خدمت حضرت آقا حاضر شد، دو زانو روی زمین نشست و خطاب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به زبان انگلیسی گفت «ای رهبر من».

رییس دفتر مقام معظم رهبری به رخداد بیداری اسلامی اشاره کرد و با بیان این‌که دیری نخواهد پایید که حق بر باطل پیروز می‌شود، افزود: اخیرا یکی از رؤسای کشورهای غربی برای امضای یک قرارداد ذلت‌بار شبانه به یکی از کشورهای عربی رفت و دو ساعت آنجا بود؛ وقتی برای قرارداد وارد این کشور مسلمان شد، مأموران آن بیگانه، شخص اول این کشور عربی را بازرسی بدنی کردند، پستی و خفت از این بیشتر نمی‌شود.

وی با ابراز تأسف از این‌که سردمداران بی‌شخصیت در برخی کشورهای اسلامی، زمامدار مسلمانان هستند، تصریح کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت است و این عزت، پایداری و آبرو در دنیا هزینه دارد، البته هزینه‌اش را پرداخته‌ایم و بعد از این هم می‌پردازیم؛ مسلمانی، پایداری و استقلال هزینه دارد و هزینه آن را باید بپردازیم.

 

انتهی خبر/ع1

منبع:.rasanews

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.