یکشنبه 9 مهر 1391 | 17:25
توصیه رهبری‌درباره ضریح‌جدید امام حسین(ع)
توصیه رهبری‌درباره ضریح‌جدید امام حسین(ع)
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : سخنگوی هیات امناء ساخت ضریح مطهر اباعبدالله(ع) گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند "برای ساخت ضریح چیزی کم نگذارید".

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : به نقل از حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای، امروز در جمع گروهی از اساتید حوزه که برای بازدید از ضریح مطهر امام حسین آمده بودند اظهار داشت: بهترین طراحان، خطاطان و قلم زنان برای ساخت ضریح مشارکت کردند.


وی افزود: همه مراجع و علما تاکید داشتند که این کار باید با دقت و عظمت ساخته شود. مقام معظم رهبری در جلسه ای تاکید کردند که برای ساخت ضریح، چیزی کم نگذارید. از همین رو بهترین چوب و نقره با بالاترین عیار استفاده شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای گفت: یک سال برای طراحی، مطالعات و کارشناسی و 4 سال برای ساخت ضریح صرف شد و 119 کلیو طلا در ساخت ضریح استفاده شده که حتی یک مثقال هم خریداری نشده و تمامش را مردم و متبرعین داده اند.

 

وی یادآور شد: آیت الله العظمی سیستانی نیز خطاب به هیات امنای ساخت ضریح گفتند" خیلی ها قبل از شما تقدم و اصرار داشتند، اما دوست داشتیم که این افتخار نصیب شیعه اثنی عشری شود".

انتهای خبر/

جهان نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.