شنبه 21 بهمن 1391 | 07:49
آيت الله نوري همداني در ديدار روحانيون راوي موسسه روايت سيره شهدا:
پول نفت اعراب صرف وهابيت مي شود / درگيري 3 جبهه با اسلام
 پول نفت اعراب صرف وهابيت مي شود / درگيري 3 جبهه با اسلام
يكي از مراجع تقليد گفت: امروز كشورهاي عربي پول نفت خود را در جهان براي گسترش نفوذ وهابيت و اقداماتي كه موجب توفيق استكبار مي شود، صرف مي كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"آيت الله حسين نوري همداني در ديدار روحانيون راوي موسسه روايت سيره شهدا اظهار كرد: خصوصياتي از قبيل علم، عدالت، شجاعت و تقوا كه براي رهبر جامعه اسلامي ضروري دانسته شده به طور كامل در آيت الله خامنه اي جمع شده است.

وي ادامه داد: رهبر جامعه اسلامي بايد همان خصوصيات امام معصوم را در درجه پائين تر داشته باشد چرا كه مي خواهد بر جان و مال مسلمانان مسلط باشد و با دشمنان كينه ورز اسلام بجنگد.

*شهادت سلاح بزرگ اهل حق است

اين مرجع تقليد با اشاره به اهميت فرهنگ جهاد و شهادت در قرآن خاطرنشان كرد: اين فرهنگ يكي از سلاح هاي اهل تقوا در برابر جبهه باطل است.

به گفته وي تقابل ميان حق و باطل و نور و ظلمت هميشه در طول تاريخ وجود داشته است اما در اين ميدان هر يك از اين جبهه ها براي خود سلاح هايي دارند.

آيت الله نوري همداني با اشاره به اينكه زور، زر و تزوير همواره سلاح هاي اهل باطل بوده اند، اظهار داشت: وضعيت امروز دنيا نيز نشان دهنده حاكميت اين سه عامل بر تمام زواياي زندگي مردم است.

وي با اشاره به سلاح هاي جبهه حق در مقابله با باطل ادامه داد: نخستين سلاح اين جبهه منطق و استدلال است به همين خاطر اهالي جبهه حق هر اندازه منطق و استدلال قوي تر داشته باشند، بهتر مي توانند دشمنان خود را حذف كنند.

اين مرجع تقليد موعظه و نصيحت را از ديگر ابزارهاي اهل حق دانست و افزود: پيامبران همواره با بهره گيري از اين نصيحت ها كه با دلسوزي همراه بود، مردم را به بهترين راه هدايت كرده اند.

وي با اشاره به اينكه مناظره يكي ديگر از سلاح هاي اهل حق براي تبيين موازين آن است، گفت: راه ديگر جهاد و شهادت است كه لازمه ترويج خوبي ها در جهان محسوب مي شود.

آيت الله نوري همداني با اشاره به اينكه هر پيامبري مبعوث شد يك دست سلاح و دست ديگر كتاب داشت، ادامه داد: بدون جهاد نمي توان حق و حقيقت را در جهان مستقر كرد به همين خاطر است كه يكي از مهم ترين خواسته هاي ائمه(ع) از خدا همواره شهادت بوده است.

وي افزود: عشق به شهادت در واقع يك مكتب در دين اسلام و تشيع است كه موجب شد اين مذهب حركت بالنده خود در طول تاريخ حفظ كند.

*كشورهاي عربي پول نفت خود را در راه توفيق استكبار خرج مي كنند

اين مرجع تقليد با اشاره به ضرورت دشمن شناسي بيان كرد: طبق آيات قرآن مسلمانان همواره با سه جبهه كفر، نفاق و صهيونيسم درگير بوده اند كه براي مقابله با اين سه جبهه بايد تمام تلاش خود را به كار گيرند.

وي گفت: جبهه كفر در دوران امروز كشورهايي هستند كه با گردنكشي و تحقير مردم به دنبال نفوذ سيطره خود در جهان هستند.

آيت الله نوري همداني با اشاره به اينكه جبهه نفاق در قرآن به قوم ثمود تشبيه شده است ادامه داد: قوم ثمود در دنياي امروز كشورهاي عربي از جمله عربستان، بحرين، يمن و قطر هستند كه در برابر گردن كشي جبهه كفر سكوت كرده و با آنها سازش مي كنند.

وي افزود: امروز كشورهاي عربي پول نفت خود را در جهان براي گسترش نفوذ وهابيت و اقداماتي كه موجب توفيق استكبار مي شود، صرف مي كنند.

انتهاي پيام/

بسیج نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.