یکشنبه 25 آبان 1393 | 08:22
آيت ا... العظمي علوي گرگاني در ديدار با سردار نقدي:
امر به معروف و نهي از منكر از عهده بسيج برمي آيد/ بسيج بسان خون درجامعه هست
امر به معروف و نهي از منكر از عهده بسيج برمي آيد/ بسيج بسان خون درجامعه هست
آيت الله العظمي علوي گرگاني گفت: بسيج بسان خون در جامعه است كه اگر حركت داشته و زنده باشد تمام اجزاي جامعه نيز حيات دارند.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"   آيت ا... العظمي علوي گرگاني در ديدار با سردار نقدي حجت الاسلام تويسركاني مسئول نمايندگي ولي فقيه در بسيج و جمع محدودي از مسئولان بسيج كه به مناسبت هفته بسيج در بيت ايشان برگزار شد ضمن تشكر از گزارش عملكرد بسيج گفت: گزارشي كه سردار نقدي بيان نمودند مبشراتي بود كه مايه مسرّت ما گرديد.

ايشان با اشاره به آنكه برخي گزارش هايي كه كمتر از واقع عمل گرديده بيان نمود: گاهي اوقات گزارش هايي بيان مي شود كه وقتي بررسي مي كنيم درصد موفقيت ها كمتر از عمل واقعي مي باشد.

اين مرجع تقليد گزارش بسيج را موفق دانسته و تسريع كرد: آنچه از بسيج از بدو تشكيل تاكنون ديده ام آن است كه بسيج در گفتار و رفتار موفق بوده است.

ايشان در ادامه به تعريف بسيج اشاره نموده و خاطر نشان كرد: همان گونه كه از عنوان بسيج پيداست بسيج در تمام طبقات و موضوعات جامعه فعال و موفق بوده و بسيج بسان خون در جامعه است كه اگر حركت داشته و زنده باشد، تمام جامعه نيز حيات دارند.

آيت الله العظمي علوي گرگاني با طرح اين سوال كه براي حيات بسيج بايد چه برنامه اي داشته باشيم اظهار داشت: راه احياي جامعه امر به معروف و نهي از منكر است و بهترين كساني كه مي توانند اين فريضه را اجرا و پيدا كنند بسيجيان هستند. اگرچه اين بار سنگين است اما از عهده بسيج بر مي آيد.

معظم لّه امر به معروف را موجب تقويت روح ولايت دانسته و افزود: در صورتيكه جامعه روشن و بصير گردد در اين صورت منتظر اجراي اوامر ولي فقيه هستند، لذا بايد جامعه را با مسائل ديني آگاه نمود.

ايشان در پايان با اشاره به اهميت توجه به مردم توسط مسئولان بيان نمود: گاهي برخي مسئولين به اسم آزادي حرف هاي نيش داري مي زنند حال آنكه آزادي مردم در عمل به آموزه هاي ديني مي باشد.

 

 

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.