چهارشنبه 27 فروردین 1399 | 17:58
رهبر معظم انقلاب:
طرح غربالگری کار بزرگی است
حضرت آیت الله خامنه‌ای طرح غربالگری برای مقابله با کرونا را کار بزرگی دانستند و خطاب به وزیر بهداشت نوشتند: مهم آن است که شتاب تلاش‌های همه جانبه کاسته نشود.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، طرح غربالگری برای مقابله با ویروس کرونا در کشور را کار بزرگی دانستند و خطاب به وزیر بهداشت نوشتند: مهم آن است که شتاب تلاش‌های همه جانبه کاسته نشود.

در ادامه این نامه آمده است: گزارش جناب عالی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و از جمله طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا به استحضار مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» رسید، مرقوم فرموده‌اند: «از تلاش‌های وزیر محترم و همکاران و مجموعه بزرگ درمانی کشور بار دیگر تشکر شود. تدابیر صورت گرفته خوب و انشاء‌الله موثر است. طرح غربالگری کار بزرگی است. بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه همه‌گیر خواهد کرد انشاء‌الله. مهم آن است که شتاب تلاش‌های همه جانبه کاسته نشود.»

ضمن ابلاغ مراتب تشکر معظم‌له، از خداوند متعال برای جناب عالی و همکاران‌تان و مجموعه بزرگ درمانی کشور صحت و سلامت و پیروزی مسالت داریم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.