یکشنبه 26 مرداد 1399 | 10:02
رزمایش «اهداء خون» توسط پیشکسوتان بسیجی عرصه جهاد و شهادت در لرستان برگزار شد
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: رزمایش سراسری اهدای خون توسط پیشکسوتان بسیجی نیروهای مسلح و آزادگان در لرستان برگزار شد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"   سردار حبیب اله توکلی در رزمایش اهدای خون که توسط بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در درمانگاه ولایت برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه کمک‌های مومنانه مردم خیر و سخاوتمند استان لرستان در تاریخ 25 و 26 مرداد ماه همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور و همچنین روز تجلیل از پیشکسوتان، رزمایش اهدای خون توسط پیشکسوتان نیروهای مسلح  لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. 

وی افزود: امروز جمع زیادی از پیشکسوتان نیروهای مسلح  که عموما پیشکسوت بسیجی هستند و تعدادی از آزادگان استان لرستان جهت اهدای خون به بیماران نیازمند بستری در بیمارستان‌ها به پایگاههای انتقال خون استان مراجعه کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: پیشکسوتان بسیجی نیروهای مسلح در گذشته برای دفاع از عزت و امنیت کشور خون دادند و امروز نیز احساس تکلیف  کردند برای سلامت جامعه و هموطنان خود خون خودشان را اهدا کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.