سه شنبه 28 مرداد 1399 | 12:22
رزمایش اهدای خونر بسیج پیشکسوتان در تهران برگزار شد + تصاویر
بیش از ۱۵۰ نفر از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس به همراه خانواده‌های خود با حضور در کانون فرهنگی ناحیه امیرالمؤمنین(ع) شهرک محلاتی، اقدام به اهدای خون کردند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  علی اصغر روشندل فرمانده بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران، اظهار کرد: صبح دوشنبه جمعی از یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس به همراه خانواده‌های خود در رزمایش اهدای خون پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شرکت کردند.

وی این رزمایش را بخشی از رزمایش سراسری اهدای خون پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برشمرد و افزود: در این رزمایش که به همت بیسج پیشکسوتان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار شد، بیش از ۱۵۰ نفر از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌هایشان در کانون فرهنگی ناحیه امیرالمومنین (ع) شهرک محلاتی حضور یافته و اقدام به اهدای خون کردند.

فرمانده بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، آمار اهدای خون و به تبع آن ذخایر خونی کشور کاهش چشم‌گیری یافته است به همین دلیل سازمان بسیج پیکسوتان تصمیم گرفت تا قدمی در راستای کمک به نظام سلامت کشور بردارد و در رزمایشی سراسری از ایثارگران و جانبازان دعوت کرد تا با اهدای خون نسبت به بهبود این شرایط کمک کنند.

روشندل در پایان با تأکید بر این که ایثارگران و جانبازان عرصه جهاد و شهادت همواره پای کار انقلاب و مشکلات مردم بوده‌اند، گفت: این عزیزان همانطور که در سال‌‌های دفاع مقدس برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و مردم‌شان خون دادند، امروز نیز با اهدای خون خود تلاش کردند تا باز هم قدمی در حل مشکلات مردم و انقلاب بردارند.

 

 

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

 

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.