سه شنبه 28 مرداد 1399 | 12:36
رزمایش اهداء خون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان + تصاویر
بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به افراد نیازمند و بیماران خون اهدا کردند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سرهنگ قاسم شیخ جعفری مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان کردستان همزمان با سالگرد ورود آزادگان در سنندج اقدام به اهدای خون کردند تا با این حرکت برگ زرین دیگری در کتاب کهنسال انقلاب ثبت شود.

 


وی گفت: اهدای خون حرکتی ارزشمند است که باعث احیای زندگی می‌شود که بسیجیان پیشکسوت جهاد و شهادت استان کردستان نیز ضرورت انجام این کار مهم را به خوبی درک و در این عرصه نیز همانند گذشته پیشگام هستند.

 


وی افزود: این رزمایش با توجه به نیاز مبرم کشور به اهدای خون با شعار «دیروز اهدای خون برای عزت و امنیت و امروز اهدای خون برای سلامتی و هموطنان جامعه» از روز شنبه ۲۵ مرداد همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان و سال روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

 


وی بیان کرد: اولویت بسیج پیشکسوتان قبل از اهدای خون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است که در این ارتباط 80 درصد از پذیرش کنندگان خون خود را اهدا کردند.

 


شیح جعفری خاطر نشان کرد: پیشکسوتان بسیجی نیروهای مسلح در گذشته برای دفاع از عزت و امنیت کشور خون دادند و امروز نیز احساس تکلیف  کردند برای سلامت جامعه و هموطنان خود خون خودشان را اهدا کنند و عده ای از این پیشکسوتان برای اهداء خون همراه با خانواده های خود مراجعه کردند.

 

 

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.