سه شنبه 4 تیر 1392 | 09:17
اقدامات بحرینی ها در روز جهانی مبارزه با شکنجه
 اقدامات بحرینی ها در روز جهانی مبارزه با شکنجه
جنبش معارضان بحرینی در انگلیس اعلام کرد که قصد دارد به مناسبت روز جهانی مبارزه با شکنجه که 26 ژوئن هرسال برگزار می شود، فعالیت های متعددی انجام دهد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"

پایگاه اینترنتی جمعیت الوفاق بحرین به نقل از یک منبع در جنبش معارضان بحرینی اعلام کرد که برنامه های این جنبش به مناسبت روز جهانی قربانیان شکنجه با مشارکت خانواده برخی رهبران و شخصیت های سرشناس انقلابیون بحرین که بیش از دو سال است در زندان های آل خلیفه به سر می برند و نیز با حضور فعالان حقوقی و سیاسی، شخصیت های پارلمانی انگلیس و نمایندگان سازمان های حقوقی و بین المللی برگزار خواهد شد.

به گفته این منبع، برگزاری همایش برای بیان شرایط و وضعیت زندانیان سیاسی بحرین و مشکلات آنها و نیز بیان ابعاد نقض حقوق انسانی این افراد در زندان های آل خلیفه، از جمله برنامه های این جنبش است.

این جنبش در روز 28 ژوئن (7 تیر) نیز نشستی گفت وگومحور برای بررسی راه های محاکمه و مجازات عاملان نقض حقوق بشر در بحرین برگزار خواهد کرد.

29 ژوئن آخرین روز برگزاری برنامه های این جنبش خواهد بود که طی آن با برگزاری تحصنی مقابل ساختمان نخست وزیری انگلیس در لندن، بر ضرورت پایان حمایت انگلیس از رژیم بحرین و نیز تحت فشار قرار دادن این رژیم برای پایبندی به معاهدات بین المللی در این خصوص تاکید خواهد شد.

منبع العالم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.