یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 | 11:24
روحانی مبارز بحرینی:
مشکل انقلابیون بحرین نداشتن ولایت فقیه است
مشکل انقلابیون بحرین نداشتن ولایت فقیه است
روحانی مبار بحرینی با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا آرامش و امنیت مثل ایران نیست، گفت: مشکل انقلابیون در بحرین نداشتن ولایت فقیه است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" حجت الاسلام سید مرتضی العلوی مبارز و آزاده و مجاهد بحرینی شامگاه شنبه در نشست بصیرتی بیداری اسلامی در بحرین که با حضور مسئولان بهاباد برگزار شد، اظهار کرد: در زندان‌های آل خلیفه ما را شکنجه می‌کردند و بعد دستان ما را به پشت می‌بستند و رو به دیوار ساعت‌های طولانی به روی پا می‌ایستادیم و مارا با باتوم و کابل شکنجه می‌کردند به طوری که از شدت ضربات بیهوش می‌شدیم.

وی که آثار شکنجه‌های با شوکر برقی بر صورت و سر او نمایان بود، گفت: من به مدت شش ماه انواع شکنجه را در زندان آل‌خلیفه دیدم و هر بار که من را شکنجه می‌کردند به من اتهاماتی را وارد می‌کردند در هیچ یک نقشی نداشتم.

العلوی خاطرنشان کرد: یکی از این اتهامات می‌گفتند، تو عضو یکی از احزاب سیاسی بحرین هستی که مخالف دولت است، اتهام دیگر اینکه با ایران همکاری می‌کنم.

این روحانی مبارز بحرینی افزود: در صورتی که فقط من در بحرین در تظاهرات شرکت کردم و در حوزه درس می‌خواندم.

وی گفت: من 4 بار زندانی شدم و انواع شکنجه‌های روحی و جسمی و حتی تجاوزهای غیر انسانی را تحمل کردم.

وی درباره روزهای اسارت خود در زندان آل خلیفه اظهار کرد: یک روز آنقدر من را زدند و بعد از اینکه به شدت بدحال شده بودم مرا به اتاق دیگری بردند و می‌خواستند با شوکری برقی شکنجه کنند لحظه‌ای ترسیدم ولی بعد با خودم فکر کردم من سال‌هاست که آرزویم شهادت است، چه بسا که برادران شیعه خود را این روزها می‌بینم چگونه در زیر شکنجه لبیک یا حسین می‌گویند و به  شهادت می‌رسند چرا  این اتفاق نصیب من نشود.

العلوی گفت: در این هنگام بود که شکنجه‌ها و آن برق دادن‌ها که اول از پاهایم و سپس تمام نقاط بدنم را به برق وصل می‌کردند آغاز شد، شدت جریان برقی به حدی بود که تمام بدنم تکان می‌خورد و در همین حین با شلنگ مرا کتک می‌زدند و از من می‌خواستند اعتراف کنم به کارهایی که انجام ندادم.

روحانی مبارز بحرینی خاطرنشان کرد: در 6 ماهی که در زندان بودم روزهای زیادی این جریان برایم تکرار می‌شد.

وی به داشتن نعمت ولایت اشاره کرد و گفت: شما مردم ایران باید قدر رهبر خود را بدانید و از او حمایت کنید زیرا این نعمت ولایت است که کشور شما را از هر گونه آسیب و گزندی مصون داشته است، در کشور بحرین هم مشکل انقلابیون نداشتن ولایت فقیه است.

آزاده و مبارز بحرینی به امنیت و آرامشی که در کشور ما وجود دارد اشاره کرد و افزود: شما ملت ایران امنیتی که دارید در هیچ جای جهان نیست و ما هیچ کجای جهان نمی‌توانیم برویم چون نه امنیتی است هیچ امنیتی مثل جمهوری اسلامی وجود ندارد.

 

منبع : تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.