سه شنبه 20 خرداد 1393 | 15:15
توهین روزنامه آل خلیفه به مردم بحرین
توهین روزنامه آل خلیفه به مردم بحرین
رئیس مرکز حقوق بشر بحرین، از رژیم آل خلیفه که به ناحق او را به اتهام ناسزاگویی زندانی کرده بود، خواست سردبیر روزنامه "اخبار الیوم" را نیز به سبب ناسزاگویی به مردم جزیره "ستره" زندانی کند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  "نبیل رجب" که به تازگی از زندان آزاد شده است، در پستی در صفحه تویتر خود نوشت: مرا به نیرنگ و ظلم به اتهام ناسزاگویی به اهالی "المحرق" در زندان کردند، اکنون می پرسم آیا "انور عبدالرحمن" سردبیر روزنامه موسوم به "اخبار الخیلج" نیز به سبب ناسزاگویی در حق مردم جزیره "ستره" زندانی خواهد شد؟

شماری از نمایندگان مجلس بحرین، امروز در مصاحبه هایی با این روزنامه، مردم بحرین در جزیره الستره را "متخاصم و هرج و مرج طلب" برشمرده اند.

این در حالی است که مردم این منطقه، همانند سایر مناطق بحرین، جز برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز برای احقاق حقوق، کار دیگری نکرده اند.

نمایندگان رژیم آل خلیفه در مجلس بحرین، در پاسخ به این سؤال که چرا به هیچ یک از مردم و نخبگان جزیره ستره اجازه داده نمی شود که سهمی در طرح های بزرگ کشور داشته باشند، ادعا کردند: "منش خصمانه مردم این منطقه، باعث می شود که مسؤولان از آنان دوری کنند."

منبع : العالم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.