پنجشنبه 22 آبان 1393 | 11:18
شیخ علی سلمان:
تضمینی برای مسالمت‌آمیز ماندن اعتراضات بعد از انتخابات بحرین نیست
تضمینی برای مسالمت‌آمیز ماندن اعتراضات بعد از انتخابات بحرین نیست
دبیر جمعیت وفاق ملی بحرین بر مسالمت‌آمیز بودن اعتراضات مردمی تأکید کرد، ولی گفت تضمینی وجود ندارد که بعد از انتخابات دروغین نیز این روند ادامه پیدا کند.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق بحرین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المنار گفت که ملت بحرین ترس را پشت سر گذاشته و چندین شهید و هزاران بازداشتی و زخمی و آواره داده، اما از آرمان خود عقب‌نشینی نکرده و همچنان با گام‌هایی مستحکم به دنبال مطالبات عادلانه خود است.

وی ادامه داد که حاکمیت بحرین همچنان در رفتارهای خود تک‌روی می‌کند و تجاوزها ضد ملت را بیش از پیش ادامه می‌دهد و هیچ فشار بین‌المللی نیز برای بهبود اوضاع بر دولت وارد نمی‌شود.

سلمان ابراز داشت: بحران کشور مدت‌هاست که در مرحله خطرناکی قرار گرفته است؛ چرا که بخش بزرگی از ملت اوضاع منفی کشور را رد می‌کنند.

دبیرکل جمعیت وفاق بحرین بر حفظ چارچوب‌های مسالمت‌آمیز معارضان دولت تأکید کرد، ولی در عین ‌حال گفت که کسی نمی‌تواند تضمین کند که این مخالفت‌ها بعد از انتخابات بحرین نیز مسالمت‌آمیز باقی بماند.

وی توضیح داد که حاکمیت بحرین به دنبال جعل اراده ملی از طریق انتخاباتی بی‌ارزش است. این روش تمام دولت‌های دیکتاتوری است.

حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین 22 نوامبر را زمان انتخابات مجلس این کشور مقرر کرده است. اما مخالفان دولت این انتخابات را نامشروع خوانده و آن را تحریم کردند.

مخالفان انتخابات نمایشی پارلمانی در بحرین را نشانه به سخره گرفتن ملت صبور و مقاومی می‌دانند که از چهار سال پیش به علت مطالبه حقوق اولیه خود در رسیدن به آزادی و عدالت با کشتار و سرکوب و شکنجه از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه مواجه هستند.

 

 

 

 

منبع : تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.