دوشنبه 11 اسفند 1393 | 09:30
نیروهای داوطلب مردمی عراق : صلاح الدین و نینوی را گورستان داعشی‌ها خواهیم کرد
نیروهای داوطلب مردمی عراق : صلاح الدین و نینوی را گورستان داعشی‌ها خواهیم کرد
سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق تاکید کرد استان های صلاح الدین و نینوی به گورستان باندهای تروریستی داعش تبدیل خواهند شد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" "کریم النوری" یکی از سخنگویان نیروهای داوطلب مردمی عراق به یک رسانه عراقی گفت: نبرد صلاح الدین، نبرد سخت و تمام عیاری خواهد بود و ما طرح هایی آماده کرده ایم که نمی توان جزئیات آن را فاش کرد.

وی که با پایگاه شبکه اطلاع رسانی عراق گفت و گو می کرد، تاکید کرد نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی، تروریست های داعشی را غافلگیر خواهند کرد و استان صلاح الدین و موصل را به گورستان آنها  و کسانی که همدستشان هستند، تبدیل خواهند کرد.

النوری افزود: استان صلاح الدین کانون داعشی های شده است که از استان دیالی، الضلوعیه، جرف الصخر و آمرلی گریخته بودند و البته این استان گذرگاه آزادسازی شهر موصل است.

این سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق تصریح کرد نبرد صلاح الدین، نبرد بزرگی است  و تلاش های نظامی را می طلبد.

وی به مسائل اطلاعاتی و لجستیکی و شناسایی و تماس های فشرده و تصویربرداری هوایی برای مهار باندهای تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: ما طرح های لازم را برای تضمین موفقیت نبرد جدید وضع کرده ایم.

 با ورود حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به سامراء، وی فرمان آغاز عملیات بزرگ علیه تروریست های داعش در استان صلاح الدین را صادر کرد که در ساعات آغازین این عملیات بزرگ که برای آزادسازی شهر تکریت از لوث تکفیری ها آغاز شده، دو منطقه این شهر پاکسازی شده و برخی رسانه ها هم به فرار گسترده تروریست های داعش از ترس حمله تمام عیار نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی اشاره کرده اند.

این در حالی است که فواد معصوم رئیس جمهوری عراق در جریان سفر به منطقه کردستان این کشور به صراحت تاکید کرده بود که نیروهای داوطلب مردمی با تبعیت از مرجعیت هدایتگر توانستند تهدیدهای تروریست ها علیه بغداد را دفع و از این شهر دفاع کنند.

 

 

 

منبع : تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.