دوشنبه 11 اسفند 1393 | 13:17
همگام با راهیان سرزمین نور در کربلای ایران
کاروان ۳ هزار نفری اساتید دانشگاه در مناطق عملیاتی جنوب کشور حاضر می‌شوند
کاروان ۳ هزار نفری اساتید دانشگاه در مناطق عملیاتی جنوب کشور حاضر می‌شوند
مسئول بسیج اساتید خوزستان گفت: کاروان راهیان نور اساتید دانشگاه‌های سرتاسر کشور با بیش از ۳ هزار نفر جمعیت از ۲۷ اسفند تا ۱۲ فروردین در خوزستان حاضر و از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"رضا کیانی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز ،  اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

وی افزود: در این برنامه سراسر نور و معنویت 3 هزار استاد دانشگاه به همراه خانواده های خود از سراسر کشور شرکت می‌کنند و از یادمان‌های شهدا و محور های عملیاتی 8 سال جنگ تحمیلی بازدید می کنند.

مسئول بسیج اساتید خوزستان گفت: این کاروان 3 هزار نفری 27 اسفند به کربلای ایران وارد و تا 12 فروردین سال 94 ، خوزستان میزبان این اساتید است.

وی درباره جزئیات برنامه بیان کرد: در این سفر نورانی دوره‌های فرهنگی و معنوی 4 روزه برای اساتید و خانواده‌های آنان تدارک دیده شده است.

کیانی نژاد اظهار داشت: بسیج اساتید خوزستان همه تدارکات و پشتیبانی های لازم برای اسکان و تردد این کاروان‌ها تدارک دیده و همچنین برنامه‌های متنوعی در مدت حضور در خوزستان برای این اساتید طراحی شده است.

وی درباره محل اسکان اساتید عنوان کرد: خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران برای اسکان راهیان نور در نظر گرفته شده است که برای استفاده اساتید قبل از ورود کاروان‌ها بهسازی‌ها و تدارک لازم در خوابگاه‌ها صورت می‌گیرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.