سه شنبه 19 اسفند 1393 | 16:55
شیخ عیسی قاسم: تاخیر در اجرای اصلاحات فاجعه بار است
شیخ عیسی قاسم: تاخیر در اجرای اصلاحات فاجعه بار است
رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرده است که اصلاحات در این کشور باید هرچه سریعتر اعمال شوند و هر روز تاخیر در این امر یک فاجعه ملی است

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"به نقل از پایگاه خبری الوفاق، شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای بر ضرورت اجرای هرچه سریعتر اصلاحات در این کشور تاکید کرده است.

در این بیانیه آمده است: ممکن نیست شخصی را بیابید  که اعلام کند داعیه دار فساد است و باید در مقابل اصلاحات ایستادگی کرد، همچنین هیچ شخصی به صورت روشنی اعلام نمی‌کند که اصلاحات باید به تاخیر بیفتد، آنچه مصیبت کشور ما را بیشتر می‌کند این است که برخی فساد موجود را انکار می‌کنند و هرشخصی که حقوق مردم را مطالبه کند باید منتظر کیفر سختی باشد.

شیخ عیسی قاسم در ادامه گفت که آنان (آل‌خلیفه) می‌دانند که اصلاحات ضرورت دارد و افرادی که خواهان آن هستند خواسته‌ای منطقی دارند و  به صلح آمیز بودن جنبش خود پایبند هستند.

در پایان این بیانیه آمده است: اگر ایجاد اصلاحات امری اجتناب ناپذیر بوده و هر روز تاخیر در آن یک فاجعه ملی است که ضرر آن به همه جامعه می‌رسد پس چرا باید منظر فردا باشیم؟ زمان اصلاحات امروز است و نه فردا.

منبع :تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.