دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 | 10:48
دریادار تنگسیری:
راهبرد دفاع قدرتمندانه، سرلوحه نیروی دریایی سپاه است
راهبرد دفاع قدرتمندانه، سرلوحه نیروی دریایی سپاه است
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: توان بازدارندگی و قدرت دفاعی ما به سطحی رسیده است که خیال و جرأت حمله نظامی را از ذهن دشمن محو کرده است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه، دیروز در حاشیه رونمایی از شبیه‌ساز شناور تندرو در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین در تحلیل و تبیین قدرت بازدارندگی نیروی دریایی سپاه در منطقه خلیج ‌فارس اظهار کرد: الحمدالله امروز با توکل بر خدا و تکیه بر توان داخلی و اعتماد به قدرت جوانان به نقطه‌ای از قدرت رسیده‌ایم که هیچ کس فکر کوچک‌ترین تعرضی را به مرزهای آبی ایران نمی‌کند.

وی افزود: در مبحث قدرت بازدارندگی نیروی دریایی سپاه، همین بس که دشمنان کوچکترین خیال تعرضی را به مرزهای آبی ایران در سر ندارند، ما دفاع را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و به دنبال جنگ و جنگ‌طلبی نیستیم، اما در صورت کوچک‌ترین تعرضی جواب کوبنده‌ای خواهیم داد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه به توان بازدارندگی و قدرت دفاعی نیروی دریایی سپاه اشاره و بیان کرد: توان بازدارندگی و قدرت دفاعی ما به سطحی رسیده است که خیال و جرأت حمله نظامی را از ذهن دشمن محو کرده است.

وی گفت: این سطح از بازدارندگی موضوعی است که مطلوب‌ترین هدف نیروهای مسلح در همه کشورها بوده، اما عملاً برای بسیاری از آن‌ها در حد یک رؤیا و آرزوی دست نیافتنی باقی مانده است.

دریادار تنگسیری بیان کرد: ایجاد این توانمندی، حفظ آمادگی و به‌روز نگهداشتن قدرت نظامی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبری است.

وی ادامه داد: حضور ناوهای بیگانگان در خلیج‌فارس، پیام دوستی و محبت را برای ملت و نظام ایران به همراه ندارد، حضور خشن ناوهای بیگانه در منطقه به نوعی به ضرر کشورهای منطقه و ایران است، بر همین اساس همواره اعلام کرده‌ایم که با اقتدار امنیت منطقه را با همکاری کشورهای دوست و برادر خود در حاشیه خلیج‌فارس برقرار می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ ناو بیگانه‌ای در آب‌های ایران نیست، گفت: هیچ ناو بیگانه و آمریکایی در 24 مایلی مرزهای آبی ایران حضور نداشته و به دلیل حضور غیورمردان نیروهای مسلح کشور هیچ دزد دریایی در خلیج‌فارس وجود ندارد.

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.