دوشنبه 6 مرداد 1393 | 12:31
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:
شهدا سند آبرو و عزت ملت ایران هستند
شهدا سند آبرو و عزت ملت ایران هستند
شهدا سند ارزنده آبرو و عزت ملت ایران هستند و نشان دادند که اگر ملت ایران برای امام خود اشک می‌ریزد یک وفاداری حقیقی است و با تمام وجود از آنها دفاع می‌کند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم شبی با شهدای مهرانشهر که در مصلای جامع شهریار با حضور جمعی از مسئولان کشوری و شهرستان به ویژه اعضا شورای شهر شهریار برگزار شد با اشاره به یاد و خاطره شهدای هشت ساله دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا نشانه شکوه و عظمت ملت سربلند ایران هستند.

وی افزود: شهدا سند ارزنده آبرو و عزت ملت ایران هستند و به تمامی دنیا و جهانیان نشان دادند که اگر ملت ایران برای امام خود اشک می‌ریزد یک وفاداری حقیقی است و با تمام وجود از آنها دفاع می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با تاکید بر لزوم شکرگزاری نعمت‌ها بیان کرد: اگر ملتی شکر نعمت‌های خود را به جا نیاورد آن‌ها را از دست خواهد داد.

سردار سلامی ادامه داد: ملت ایران در اوج نابرابری‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی توانست هشت سال پیاپی از آرمان‌های مقدس خود دفاع کند و ذره‌ای از خاک خود را به دشمنان قسم خورده نظام واگذار نکند و این اتفاق در طول تاریخ بشریت بی‌سابقه است.

وی با تاکید بر لزوم دفاع از ممالک اسلامی در مقابل دشمنان و با اشاره به حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، خاطرنشان کرد: جنگ غزه آغاز و مقدمه فروپاشی اسرائیل است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: حزب الله لبنان امروز آن چنان قدرتی دارد که می‌تواند تمام شهرهای اسراییل را بدون هیچ توقفی زیر آتش سنگین موشک‌های خود بگیرد و این اقدامات نشأت گرفته از صلابت ملت ایران در مقابل دشمنان است و امروز دیگر دشمنان نمی‌توانند در کیلومترها دورتر بنشیند و بر ملت‌های مسلمان حکم‌رانی کند.

سردار سلامی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران در 36 سال گذشته در هر لحظه سناریو و برنامه‌ای جدید برای نابودی ملت ایران در سر می‌پروراند اما به لطف خداوند، هوشیاری ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به نفوذ انقلاب ایران در سایر کشورها و تأثیرگذاری آن بر ملت‌های مسلمان بیان کرد: امروز دشمنی که قصد فتح دنیا را داشت در میان سیم‌های خاردار اطراف خود حبس شده است و این نتیجه اقدامات هوشیارانه مسلمانان جهان بوده است.

 

 

منبع : سپاه نیوز

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.