یکشنبه 2 شهریور 1393 | 12:27
سردار جزایری:
ادامه جنگ غزه نابودی اشغالگران را سرعت می‌بخشد
ادامه جنگ غزه نابودی اشغالگران را سرعت می‌بخشد
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: ادامه جنگ غزه، سبب تسریع تسلیح‌کرانه باختری و نابودی اشغالگران می‌شود.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردار سرتیپ پاسدار «سیدمسعود جزایری» معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون روند اضمحلال قدرت استکباری و سلطه‌گر اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان شاهد فروپاشی به‌اصطلاح ابرقدرت‌های شرق و رهایی کشورهای وابسته به اتحاد جماهیر شوروی بعد از چند دهه بود.

وی افزود: بررسی و تحلیل دقیق اوضاع منطقه در غرب آسیا نیز حاکی از اضمحلال غده سرطانی اسرائیل و آزادی فلسطین می‌باشد.

سردار جزایری با بیان اینکه «یکی از ابزارهای اصلی صهیونیزم جهانی برای ماندگار نشان دادن خود و القای قدرت قائقه در اذهان عمومی مردم جهان راه‌اندازی جنگ‌های خونین و ارتکاب جنایات وحشیانه علیه مردم لبنان و فلسطین است» گفت: در عین حال طی ۱۰-۱۲ سال گذشته صهیونیست‌ها از ارتکاب جنگ و خونریزی طرفی نبستند و قدرت ظاهری آنان در اثر جنگ‌های ۳۳ روزه، هشت روزه، ۲۲ روزه در لبنان و غزه و شکست در جنگ کودک‌کشی جاری در غزه، شکسته است و به سرعت افکار عمومی دنیا با واقعیت تلخ و زهرآگین غده سرطانی و چرکین اسرائیل غاصب آشنا‌تر می‌شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: وحشت اشغالگران قدس شریف از مسلح شدن مردم و مقاومت در کرانه باختری، حاکی از عمق ضربه‌پذیری تل‌آویو از ورود مبارزه و مقاومت به فاز جدید است.

سردار جزایری با بیان اینکه هر چند برخی معتقدند تأخیر در مبارزه مسلحانه کرانه باختری، زیان‌هایی برای مقاومت در پی داشته است تصریح کرد: به نظر می‌رسد، تحول در مبارزه علیه صهیونیست‌ها به یک مسأله اجتناب‌ناپذیر و غیرقابل‌کنترل و بازگشت‌ناپذیر تبدیل شده است.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در ادامه گفت: روند وضعیت و شرایط جهانی به‌گونه‌ای‌ است که هر قدر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها باکمک برخی سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی دست‌ساز، تلاش می‌کنند به حقایق تلخ سرزمین‌های اشغالی و آوارگی فلسطینی‌ها سرپوش بگذارند، زمینه‌های جدید برای دعوی گروه‌ها و جریان‌های ضد جنگ و ضد خشونت و ضد اشغالگری، بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اعتراضات جهانی ضد جنگ و ضد صهیونیستی کمک می‌کند سازمان‌های ذیربط نتوانند به راحتی از مسؤلیت شانه خالی کنند، خاطر نشان کرد: در کنار این اعتراض جهانی، حقوق‌دانان و روزنامه‌نگاران آزاده نیز در جهت افشای جنایات استکبار جهانی دارای نقش و رسالت تاریخی می‌باشند که بایستی هوشمندانه وبا صراحت به آن بپردازند.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم در پایان تصریح کرد: امروز حاکمان آمریکایی همه توان خود را در کاسه اسرائیل غاصب گذاشته و شکست صهیونیست‌ها فروپاشی یک‌باره هیمنهٔ آمریکا را رقم خواهد زد.

منبع : دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.