چهارشنبه 19 شهریور 1393 | 15:38
سردار سلامی مطرح کرد
بن بست راهبردی دشمنان در برابر امنیت صنعت هوانوردی ایران
بن بست راهبردی دشمنان در برابر امنیت صنعت هوانوردی ایران
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: عملکرد مطلوب سپاه در ایجاد امنیت صنعت هوانوردی کشور موجب اذعان دشمنان به نداشتن استراتژی مشخص و رسیدن به بن بست راهبردی در برابر ایران شده است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی، با اشاره به نقش‌پذیری و کارکردهای سپاه در عرصه‌های متنوع مأموریتی، گفت: عملکرد مطلوب سپاه در حوزه‌های مختلف از جمله در ایجاد امنیت صنعت هوا‌نوردی کشور موجب اذعان دشمنان به نداشتن استراتژی مشخص و رسیدن به بن بست راهبردی در برابر جمهوری اسلامی ایران شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه غرور و اعتماد به نفس بیش از حد موجب غافلگیری و آسیب می‌شود، اظهار داشت: همواره باید بر این نکته دقت داشت که امنیت به خودی خود به وجود نمی‌آید، اما به راحتی از دست می‌رود.

وی افزود: هر پرواز به منزله یک مأموریت جدید و بسیار مهم است. از این‌رو همیشه باید هوشیار بود و به لحاظ آموزش و تجهیزات به روز شد هر چند نیروی انسانی در درجه اول اهمیت قرار دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان از فرماندهی و کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی که با عملکرد خود موجب افتخار و سربلندی سپاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده‌اند قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی شجره طیبه و حلقه اتصال صنعت هوانوردی با نیروهای اصیل انقلاب است که در پناه تدابیر صورت گرفته سپاه پروازها با امنیت کامل انجام می‌شود.

در این مراسم سرهنگ پاسدار صفرعلی موسوی با حکم فرمانده کل سپاه به عنوان فرمانده حفاظت هواپیمایی معرفی شد.

منبع : دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.