پنجشنبه 20 شهریور 1393 | 08:43
سردار وحیدی:
در هر وضعیتی آمادگی دفاع از نظام را داریم
در هر وضعیتی آمادگی دفاع از نظام را داریم
داعش دست پرورده خود آمریکا بوده است که امروز از کنترل آنها خارج شده است و مشاهده می‌کنیم که خود مردم عراق چگونه توانسته‌اند این موضوع در کشور خود کنترل کنند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار احمد وحیدی در حاشیه مراسم ترحیم پدر حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی درباره فعالیت‌های داعش گفت: همانطور که ملاحظه می کنید همه موضع‌گیری‌های این گروه مورد خاص آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وزیر دفاع دولت دهم ادامه داد: درباره عملیات‌های محدود آمریکا علیه داعش باید گفت که این گروه دست پرورده خود آنها بوده است که امروز از کنترل آنها خارج شده است و مشاهده می‌کنیم که خود مردم عراق چگونه توانسته‌اند این موضوع در کشور خود کنترل کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ارزیابی شما از نیروهای مسلح چیست گفت: بعد از جنگ نیروهای مسلح ما همیشه به سمت رشد و تکامل بوده‌اند و امروز آمادگی کامل دارند تا از کیان جمهوری اسلامی ایران در هر وضعیتی دفاع کنند.

وحیدی درباره آزمایش موشک بالستیک آمریکا که گفته می‌شود برای مقابله با شهاب 3 است، اظهار کرد: آنها همیشه در حال توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند وهمیشه تحت عناوینی مانند گنبد آهنی و این مسائل قصد مقابله با قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را داشتند و لی آنچه که مسلم است جمهوری اسلامی با تمام توان در سمت پیشرفت حرکت می کند.

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.